حمایت دولت از نخبگان و اشتغال‌زایی

تهران - ایرنا - نمایندگان تشکل های دانشجویی در مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی خواستار حمایت دولت از نخبگان، ایجاد امیدآفرینی در دانشجویان و توجه به اشتغال جوانان شدند.

به گزارش خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا، همزمان با روز دانشجو، امروز (چهارشنبه، ۱۵ آذر) دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی و شماری از دیگر دانشجویان سراسر کشور میزبان رییس‌جمهور هستند.

در این مراسم که با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس دولت سیزدهم در تالار ابوریحان بیرونی مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی (ره) در حال برگزاری است، نمایندگان تشکل های دانشجویی نظرات خود را در خصوص مسایل دانشجویی و کشوری مطرح کردند.

حمایت دولت از نخبگان و اشتغال‌زایی برای دانشجویان

فاطمه پایداری نماینده نخبگان و گروه‌های علمی در این مراسم گفت: اهمیت جامعه نخبگانی امروز بر هیچ کسی پوشیده نیست. امروز تفکر و ایده پردازی های نخبگان یکی از مهم‌ترین راه حل های برون رفت از چالش های کشور و گذر از مشکل های علمی اقتصادی و فناوری است که با توانمندی های داخلی و نیروی انسانی نخبه توان رفع آن وجود دارد.

وی افزود: ارائه تسهیلات و امکانات داخلی و حمایت های دولت برای ترغیب بازگشت نخبگان تا چه حد افزایش یافته است و آیا بستر برای استفاده براساس دانش نخبگان فراهم است.

حمایت دولت از نخبگان و اشتغال‌زایی برای دانشجویان

این دانشجو تاکید کرد: امیدآفرینی برای نخبگان چیزی جز ساخته شدن ایران عزیز نیست و اشتغال و حمایت از نخبگان مهمترین امر در جهت تقویت روحیه تلاشگری است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha