۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۳۸
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85314204
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه های البرز ضروری است

کرج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و نشست های هم اندیشی در دانشگاه های این استان ضرورتی انکارناپذیر است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، " مرتضی ولی پوری" روز چهارشنبه به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو، در بازدید از واحدهای مختلف دانشگاه پیام نور کرج افزود: دانشگاه کانون ایجاد امید، نشاط و خلاقیت برای جامعه است.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز در این نشست با ادای احترام به ارواح پاک شهدا به ویژه دانشجویان شهید، روز دانشجو را نماد استکبار ستیزی دانست و گفت: رشادت های دانشجویان شهید در اعتراض به حضور اجانب و مستکبران ، نقطه ی عطفی در پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی با تاکید بر اینکه نشاط سیاسی در دانشگاه ها باید تقویت شود، افزود: نقش دانشجویان در پیشبرد اهداف علمی کشور بی بدیل است و در این راستا ما به عنوان مسوول از هیچ کوششی فرو گذار نخواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با اشاره به ضرورت برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و حفظ ارزش ها و آرمان های مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد: اجرای مستمر برنامه های فرهنگی، برگزاری اردو های زیارتی سیاحتی، مسابقات ورزشی، نشست های علمی در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، برپایی نمایشگاه عکس از دستاوردهای انقلاب اسلامی و برگزاری نشست های هم اندیشی با اساتید و دانشجویان اقدامی موثر در افزایش نشاط سیاسی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی است.

ولی پوری همچنین این نشاط سیاسی را زمینه ساز حضور فعال و آگاهانه دانشجویان در انتخابات آتی دانست و با اشاره به اهمیت مشارکت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای خواند افزود: این حضور پشتوانه امنیت کشور است و میزان افزایش مشارکت در انتخابات رابطه ای مستقیم با افزایش قدرت چانه زنی در سطح بین الملل دارد.

کمبود بودجه فرهنگی دانشگاه، مشکلات ترافیکی و حمل و نقل، ارتباطی و زیرساختی از مهم ترین مباحث مطروحه از سوی مسوولان دانشگاه پیام نور بود که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با شنیدن این مسایل در خصوص رفع آن ها قول مساعدت داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha