چهار هزار پرونده تبلیغی فعال در سازمان اوقاف تشکیل شده‌است

قم- ایرنا- معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: چهارهزار پرونده تبلیغی فعال برای مبلغان مذهبی در این سازمان تشکیل شده است.

حجت الاسلام غلامرضا عادل روز پنجشنبه درسوگواره یاس نبوی ویژه مبلغان اعزامی اوقاف درایام فاطمیه درسالن همایش امامزاده سید علی(ع) قم بیان کرد: سازمان اوقاف ذاتا نهاد تبلیغی نیست اما به برکت ظرفیتی که موقوفات ایجاد کرده‌اند در سطح وسیع و مطلوبی از ظرفیت تبلیغ در کنار سایر نهادهای تبلیغی استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه درهشت مناسبت اقدام به اعزام مبلغ به بقاع متبرکه می‌کند، اظهار داشت: برای ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از مبلغان اوقاف در استان‌ها پرونده تشکیل شده و اکثر فعالیت‌های تبلیغی آنان در این اماکن مقدس است.

عادل ابراز داشت: ۲۰۰ نفر از مبلغان اوقاف در مناسبت‌های مختلف در مناطق محروم کشور حضور می‌یابند و به صورت جهادی در عرصه تبلیغ فعالیت می‌کنند.

وی یادآور شد: برای کیفیت بخشی به فعالیت‌های تبلیغی و افزایش معلومات مبلغان، ۱۲ کارگروه تخصصی در اداره‌کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه تشکیل شده تا طلاب در موضوع‌های روز جامعه کار کنند.

سوگواره یاس نبوی ویژه مبلغان اعزامی اوقاف درایام فاطمیه با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha