۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۳
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85314795
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

سه هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی کشف شد

بیرجند - ایرنا - سه هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق از سه دستگاه خودرو شوتی در شهرستان‌های فردوس و قاینات خراسان جنوبی کشف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان فردوس روز پنجشنبه گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح برخورد با خودروهای شوتی، هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده‌ها به ۲ دستگاه خودرو شوتی مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ علیرضا فولادی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف شد.

وی بیان کرد: ماموران در این رابطه ۲ خودرو توقیف و ۲ متهم را دستگیر کردند که متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کشف هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق در قاینات

فرمانده انتظامی شهرستان قاینات گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ محمود زال بیکی اظهار داشت: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودرو، هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف شد.

وی افزود: ماموران در این خصوص یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند دارای ۱۱ شهرستان است و سوخت بیشترین فراوانی کالای قاچاق را در این استان دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha