۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۷
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85313703
T T
۲۹ نفر

برچسب‌ها

۶ خودرو شوتی در شهرستان قاینات متوقف شد

۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۷
کد خبر: 85313703
۶ خودرو شوتی در شهرستان قاینات متوقف شد

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان قاینات خراسان جنوبی از توقیف ۶ دستگاه خودرو شوتی با کشف سه هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود زال بیکی روز چهارشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان قاینات هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده‌ها به پنج دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه وانت زامیاد مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، سه هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قاینات بیان کرد: ماموران در این رابطه ۶ دستگاه خودرو توقیف و ۶ نفر متهم را دستگیر کردند که متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

توقیف کامیون حامل مرغ زنده قاچاق   

وی همچنین گفت: ماموران انتظامی "آرین شهر" در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و طیور، هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده‌ها به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ زال بیکی افزود: با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از کامیون هزار و ۸۹۰ قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز بهداشتی کشف شد که ارزش ریالی طیور قاچاق بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی گفت: ماموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

سوخت، دام و طیور بیشترین کالای قاچاق را در خراسان جنوبی به خود اختصاص داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha