تجربه‌های پیشین ابزاری برای برگزاری انتخابات سالم در کهگیلویه و بویراحمد می‌شود

یاسوج - ایرنا - معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تجربه‌های انتخابات پیشین ابزاری برای برگزاری انتخابات سالم در اسفند ماه امسال در استان می‌شود.

به گزارش ایرنا، سید جواد هاشمی مهر پنجشنبه شب در نشست با دانشجویان در یاسوج اظهار داشت: برای تحقق این منظور اطلس انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت کارشناسان تدوین می شود.

وی بیان کرد: در این طرح تمام نقاط ضعف و قوت انتخابات دوره های قبل در سه حوزه انتخابیه تدوین و به ستاد انتخابات شهرستان ها برای استفاده در مراحل اجرا قرار می گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امسال برای نخستین بار ستاد امنیت انتخابات در نقاط مختلف استان تشکیل می شود تا دغدغه ها برای سلامت انتخابات تضمین شود.

هاشمی مهر قضاوت های ناآگاهانه را از آسیب های انتخابات دانست و از افراد به ویژه رسانه های ارتباط جمعی خواست با آبروی اشخاص بازی نکنند.

وی اضافه کرد: برای برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری نشست های مختلف با مردم، دهیاران، ریش سفیدان، معتمدان، ورزشکاران، ائمه جمعه و روحانیون در سه حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

هاشمی مهر تصریح کرد: دوره‌های آموزشی برای بخشداران، فرمانداران و مسئولان حوزه‌های انتخاباتی برگزار شده و با هر گونه اقدام سوء‌گیری انتخاباتی برخورد می شود.

کهگیلویه و بویراحمد با ۷۲۶ هزار نفر دارای ۹ شهرستان و سه نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha