امام جمعه کیش: توجه به مباحث فرهنگی جزیره ضروری است/ در نقد دولت نباید بی انصافی کرد

کیش – ایرنا – امام جمعه کیش با تاکید بر ضرورت توجه به مباحث فرهنگی در این جزیره گفت: انتظار می‌رود تا شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به تدوین استراتژی فرهنگی در مناطق آزاد به ویژه مناطق گردشگری وارد عمل شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین «علیرضا بی‌نیاز» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت فرهنگی مناطق گردشگری یک مشارکت همگانی را می‌طلبد، اظهار کرد: در همین راستا تمامی تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: اقدامات خوبی با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف آغاز شده که امیدواریم منجر به رفع مشکلات در این حوزه شود؛ مناطق آزاد از لحاظ گردشگری شرایط ویژه ای دارد باید برنامه ریزی مناسبی برای اجرای مصوبات توسط مسوولان انجام شود.

امام جمعه کیش با اشاره به نقش خطیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در مقابله با تهاجم‌ فرهنگی استکبار جهانی، بیان کرد: این شورا باید قرارگاه مرکزی مقابله فرهنگی با استکبار جهانی باشد که در این راستا نیازمند تدوین مقررات و نظارت بیشتر بر موضوعات فرهنگی هستیم.

جمهوری اسلامی در برابر هرگونه تعرض جواب دندان شکنانه‌ای خواهد داد

وی در ادامه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در جنگ هشت ساله نشان داد که آغاز گر جنگ نیست و نخواهد بود، اضافه کرد: دشمنان به خوبی می‌دانند که ایران در برابر هرگونه تعرض منفعل نیست و پوزه دشمنان را به خاک خواهد مالید.

حجت الاسلام والمسلمین « بی‌نیاز» افزود: مردم ایران اسلامی در هرکجا که لازم بوده با ایثار جان خود از ارزش‌ها دفاع کرده‌اند و دشمن از این موضوع در هراس است.

جنایات رژیم صهیونیستی بازگو شود

وی با تاکید بر ضرورت بازگو کردن جنایات رژیم صهیونیستی در چند دهه گذشته، گفت: این رژیم کودک کش در هر بازه زمانی که توانسته نسبت به کشتار بی گناهان اقدام کرده است.

امام جمعه کیش اظهار کرد: مردم مسلمان جمهوری اسلامی همواره در کنار مستضعفان جهان بوده‌اند و نشان دادند که حامی مقاومت هستند.

وی با بیان اینکه طرح استکبار جهانی برای تغییر مرزهای غرب خاورمیانه با کشست مواجه شده است، افزود: دشمن در قدم اول به دنبال حذف حزب الله در جنگ 33 روزه بود که با شکست سختی مواجه شد؛ البته دشمنان با ایستادگی محور مقاومت در عراق، افغانستان، سوریه و یمن نیز با کشست سنگینی مواجه شدند.

مجلس خبرگان نمود بارز مردم سالاری دینی است

حجت الاسلام والمسلمین « بی‌نیاز» مجلس خبرگان رهبری را نمود بارز مردم سالاری دینی دانست و بیان کرد: مردم در انتخابات پیش رو با حضور حداکثری خود باید این مردم سالاری دینی را به نمایش بگذارند.

وی در ادامه با قدردانی از اقدامات دولت سیزدهم، گفت: اقدامات تحولی مهمی آغاز شده است و دولت در حل مشلات مردم عزم جدی دارد؛ البته هرچند انتقاداتی نیز مطرح است اما معتقدیم که در قضاوت دولت باید انصاف را رعایت کرد.

امام جمعه کیش اصلاح هدفمندی یارانه‌ها، کنترل قیمت و ساخت مسکن، مدیریت آرد و نان، اصلاح سن بازنشستگی و مولد سازی دارایی دولت را از اقدامات مثبت دولت سیزدهم بر شمرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha