عنایتی: با مساوی حرفی برای گفتن ندارم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم پیکان تهران گفت: بازی خوبی در برابر ذوب‌اهن داشتیم اما زمانی که مساوی می‌شود حرفی برای گفتن ندارم.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های پیکان تهران و ذوب‌آهن اصفهان از هفته دوازدهم لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید و ۲ تیم امتیازات را در ورزشگاه دستگردی تقسیم کردند.

رضا عنایتی سرمربی پیکان در نشست خبری پس از پایان این دیدار گفت: بازی خوبی در برابر تیم قدرتمند ذوب‌آهن داشتیم و موقعیت‌هایی را نیز ایجاد کردیم اما گل نشد.باید به تیم اصفهانی تبریک بگویم. به نفرات تیم خودم نیز تبریک می‌گویم زیرا پس از چند بازی موفق شدند یک دفاع خوب انجام بدهند و دروازه بسته ماند.

وی در خصوص تساوی ۲ تیم گفت: زمانی که بازی مساوی می‌شود حرفی برای گفتن نخواهد ماند ما تلاش کردیم و در نیمه دوم هم بازی خوبی داشتیم اما نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم.

آقای گل اسبق لیگ برتر ایران ادامه داد: گلزنی یک امر ذاتی است که ما باید با تمرینات مداوم آن را تقویت کنیم. سه بازی تا پایان نیم فصل داریم و تلاش این است که مهاجمان بهترین عملکرد را داشته باشند. البته فشار جدول نیز روی بازیکنان زیاد است و بازیکنان جوان ما از این فشار تاثیر می‌پذیرند. برنامه ما این است که در نیم فصل دوم تیم را تقویت و نواقص را برطرف کنیم.

عنایتی این را هم گفت: برای موفقیت نیاز باید تغییر نگرشی در بازیکنان ایجاد کنیم . آنان باید به این باور برسند و درک کنند می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند. برای رسیدن به این مهم تمرین می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha