۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۹:۴۵
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85316248
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زمینه گذراندن دوره‌های آموزشی دانشجویان قروه در مراکز صنعتی فراهم می‌شود

سنندج- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه دانشجویان دانشکده صنعت و قروه شایسته بهره‌مندی از شرایط ویژه برای گذراندن دوره‌های کارآموزی و آمادگی برای اشتغال در مراکز صنعتی و معدنی هستند، بر فراهم کردن این دوره‌ها قول مساعد داد.

به گزارش ایرنا، مهدی رمضانی روز شنبه در آیین گرامیداشت روز دانشجو در دانشکده صنعت و معدن قروه، ابراز امیدواری کرد با همکاری مسئولان استانی و دانشگاه کردستان، شاهد پیشرفت روز افزون دانشکده صنعت و معدن قروه باشیم.

وی ایران را کشوری قوی در دنیا دانست و اطلاع رسانی پیشرفت های حاصل شده را برای جوانان ضروری خواند و افزود: ادامه دار بودن این پیشرفت‌ها در گرو استفاده از جوانان خوش فکر و مستعد و فراهم آوردن زمینه پرورش هر چه بیشتر آنان است.

رئیس دانشکده صنعت و معدن قروه هم اظهار کرد: مهم ترین مشکلات و مطالبات دانشجویان، دغدغه‌های مربوط به اشتغال در آینده بوده که با برگزاری های دوره های مناسب کارآموزی، می توان این فرصت را ایجاد کرد.

محسن رمضانی به چالش‌هایی مانند قانون بومی گزینی دانشجویان، عدم تطابق دروس دوره‌های آموزشی در آموزش و پرورش و آموزش عالی و برخی مسائل صنفی مانند نداشتن امکانات آزمایشگاهی تخصصی و متناسب با دروس دانشگاهی و کمبود امکانات رفاهی اشاره کرد.

وی بر لزوم افزایش همکاری واحدهای صنعتی و معدنی شهرستان قروه با دانشکده نوپای صنعت و معدن قروه تاکید کرد.

زمینه گذراندن دوره‌های آموزشی دانشجویان قروه در مراکز صنعتی و معدنی فراهم می‌شود

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه کردستان هم اظهار کرد: آینده هر کشوری توسط دانشجویان آن کشور رقم می خورد که دانشگاه کردستان نیز با وجود دانشجویان و اساتید و کارکنانی شایسته یکی از دانشگاه های مطرح در ایران و حتی در آسیا است.

حجت الاسلام محمود صفی زاده همچنین با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر رشد و توسعه علمی در کشور از دانشجویان خواست با وجود مشکلات، از هیچ تلاشی برای ساختن آینده بهتر برای خود و کشور فروگذار نکنند.

در این مراسم چند قطعه موسیقی سنتی توسط گروه موسیقی دانشگاه کردستان اجرا و از دانشجویان برتر علمی دانشکده و دانشجویان فعال فرهنگی تجلیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha