امام جمعه شهرکرد: ملت ایران قدردان شهدا هستند

شهرکرد - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: ملت ایران با حضور در آیین استقبال از شهدای گمنام ثابت کردند که قدردان ایثارگری‌ها و ادامه دهنده راه آن‌ها هستند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام روز شنبه در حاشیه آیین استقبال از پیکر هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس در گفت و گو با ایرنا افزود: شهدای دوران دفاع مقدس در میدان‌های نبرد مردانه در مقام ظلم و جور دشمن ایستادگی کردند و جان شیرین خود را برای دفاع از وطن و سربلندی نظام نثار کردند و امروز نیز با حضور خود پس از سال‌ها غربت باردیگر دل‌ها را متحول می‌کنند.

وی اظهار داشت: حضور شهدای گمنام به ملت ایران این مساله را یادآور می‌شود که این نظام و انقلاب به این راحتی به دست نیامده و برای آن خون‌های زیادی ریخته شده است.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه رسالت شهدا صیانت از دین و ارزش‌های اسلامی است گفت: امروز شهدا رسالت پیام‌رسانی دین و قرآن و اینکه نباید از راه شهدا فاصله گرفت را به ملت یادآور شدند.

وی تاکید کرد: امید می‌رود ملت ایران پیام شهدا را دریابند و برخلاف میل دشمن همچنان پشتیبان نظام، آرمان‌های انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب باشند.

به گزارش ایرنا، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام عزاداری فاطمیه، استان چهارمحال و بختیاری میزبان هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس است.

استان چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس افزون‌بر ۲ هزار و ۴۴۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha