۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۶
کد خبرنگار: 1357
کد خبر: 85316367
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مقام تشکیلات خودگردان فلسطین: حماس قابل حذف نیست

تهران-ایرنا- نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین، جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه را برای از بین بردن جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بی‌نتیجه دانست و گفت که این جنبش قابل حذف نیست.

به گزارش روز شنبه ایرنا، «محمد اشتیه» در گفت‌وگو با خبرگزاری بلومبرگ، با اشاره به مذاکرات تشکیلات خودگردان فلسطین با آمریکا درباره آینده غزه، افزود: امیدواریم که این مذاکرات، حماس را نیز به عنوان یکی از طرف های (درگیر) شامل شود.

وی درباره قدرت حماس و ناتوانی رژیم صهیونیستی برای از بین بردن آن اضافه کرد: اسرائیل نمی تواند جنبش حماس را از بین ببرد، زیرا این جنبش فقط در غزه حضور ندارد، بلکه در لبنان، قطر و کرانه باختری نیز حضور دارد.

این مقام تشکیلات خودگردان فلسطین، جنایات رژیم صهیونیستی علیه زنان و کودکان فلسطینی در غزه را انتقام جویانه و بی هدف دانست و ادامه داد: (اسرائیل) از این اقدامات نتیجه نمی گیرد.

به گزارش ایرنا، بسیاری از مقامات رژیم صهیونیستی، تحقق نیافتن اهداف اعلام شده جنگ مثل از بین رفتن حماس یا آزادی گروگان ها را شکست دیگری برای این رژیم بعد از شکست در عملیات طوفان الاقصی اعلام کرده اند.

در تازه ترین اخبار، وزارت بهداشت غزه از شهادت جمعی دیگر از غیرنظامیان طی ساعات گذشته بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به این منطقه خبر داد.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۷۱ شهید و ۱۶۰ زخمی به بیمارستان شهدای الاقصی منتقل شده است.

هرچند بمباران های مناطق مسکونی، درمانی و آموزشی نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی با شقاوت تمام ادامه دارد و تاکنون بیش از ۲۰ هزار فلسطینی به شهادت رسیده اند و خسارت های زیادی به این منطقه وارد شده، اما مقاومت رزمندگان و شهروندان غزه در کنار خسارت های وارد شده به صهیونیست ها، حکایت از پیروزی خون بر شمشیر دارد؛ خونی که به ناحق توسط رژیم صهیونیستی و حامیان آمریکایی – غربی این رژیم ریخته می شود و بزودی به پیروزی نهایی فلسطینیان در آینده نه چندان دور منجر خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha