۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۳
کد خبر: 85316496
T T
۱۴ نفر

برچسب‌ها

کشف ۱۰۰ کیلو شکلات تاریخ مصرف گذشته در همدان

۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۳
کد خبر: 85316496
کشف ۱۰۰ کیلو شکلات تاریخ مصرف گذشته در همدان

همدان- ایرنا- رییس اداره بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: در بررسی های صورت گرفته توسط بازرسان این اداره کل، ۱۰۰ کیلوگرم شکلات تاریخ مصرف گذشته در همدان کشف شد.

وحید جمشیدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان کالای تاریخ مصرف گذشته از ۲ واحد صنفی در بازار همدان کشف و پس از انجام مراحل قانونی امحا می شود.

وی اظهار کرد: متخلفان این حجم از شکلات را برای فروش در روزهای پیش از شب یلدا ذخیره کرده بودند که با دقت عمل و بررسی های دقیق بازرسان این اداره کل شناسایی شدند.

جمشیدی عنوان کرد: پرونده تخلفات این ۲ فروشگاه برای تعیین جرائم و برخورد قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

وی تاکید کرد: با وجود کمبود نیروی انسانی، حجم بازرسی ها در بازار همدان زیاد است و با هرگونه تخلف صنفی، به طور قانونی برخورد می‌شود.

رییس اداره بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: در آستانه فرارسیدن شب یلدا نظارت بر بازار همدان بیشتر شده است و این تشدید نظارت و بازرسی با همکاری دستگاه های ناظر بازار از جمله جهاد کشاورزی، اتحادیه و تعزیرات انجام و نحوه عرضه مایحتاج مردم رصد می‌شود.

وی تصریح کرد: به منظور تسریع در رسیدگی به تخلفات بازار شب یلدا و سایر تخلفات اقتصادی، مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف از جمله گران فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش کنند تا این گونه موارد با اولویت رسیدگی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha