قانونگذار اروپایی: مقامات ارشد غربی حامی جنایات اسرائیل باید محاکمه شوند

تهران – ایرنا – میک والاس نماینده ایرلند در پارلمان اروپا امروز سیاستمداران غربی را متهم کرد که با حمایت از رژیم صهیونیستی در حال نابود ساختن سیاره زمین بوده و باید از شر آنان خلاص شد.

به گزارش ایرنا، والاس در فیلمی که در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد، گفت: اسرائیل بدون حمایت جو بایدن، کامالا هریس، اورسلا فون در لاین و اتحادیه اروپا نمی توانست همچون یک حکومت قانون‌شکن جنایت و نسل‌کشی کند. این افراد باید به دلیل ارتکاب جنایات جنگی و حمایت از اسرائیل محاکمه شوند.

وی با انتقاد از انفعال دیوان کیفری بین المللی در رسیدگی به جنایات رژیم صهیونیستی، افزود: سازمان های بین المللی را تهدید می کنند. سیاستمداران اروپایی، انگلیسی و آمریکایی از نسل‌کشی صهیونیستی حمایت می کنند ولی میلیون ها نفر در خیابان های سراسر جهان با فلسطین اعلام همبستگی می کنند.

والاس افزود: سیاستمداران دیگر نماینده مردم نیستند. ۹۰ درصد مردم برقراری آتش بس و صلح را فریاد می زنند و ۹۰ درصد سیاستمداران از نسل‌کشی اسرائیل حمایت می کنند.

این چهره جنجالی در خاتمه این پیام تصویری گفت: زمان آن فرا رسیده که از شر این سیاستمداران حامی اسرائیل که سیاره (زمین) را نابود می کنند، خلاص شویم.

۱۶ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha