برنامه‌های فرهنگی و هنری با محوریت مساجد برگزار شود

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: در راستای جذب و ترغیب هرچه بیشتر نسل جوان به سمت مساجد و مکان‌های مذهبی، از این پس برخی از برنامه های فرهنگی و هنری در مساجد برگزار شود.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز یکشنبه در دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان اظهار کرد: همه ما باید تلاش کنیم با اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی هنری در دل مساجد، جوانان و نوجوانان را به سمت این اماکن مذهبی سوق داده و از دسیسه‌های دشمنان دور کنیم.

وی بر حمایت از کانون‌ها و اجرای برنامه‌های فرهنگی دولت با محوریت مساجد تاکید کرد و گفت: از این پس به نحوی برنامه ریزی شود که در بازدیدها و برنامه‌های شهرستانی، از مساجد و سایر اماکن مذهبی به عنوان مکان برگزای مراسم‌ها استفاده شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان نیز در این دیدار گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های در دست اقدام ستاد و ظرفیت‌های کانون‌های مساجد ارائه و بر همکاری با مجموعه استانداری اعلام آمادگی کرد.

بهزاد کیامهر با بیان اینکه ظرفیت مساجد بی‌نظیر است ابراز امیدواری کرد با نگاه حمایتی استاندار، مساجد استان را پررونق و اقدامات ارزشمندی را در زمینه اعتلای فعالیت‌های فرهنگی و هنری در مساجد شاهد باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha