۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۸
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85317664
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۸۰ حلقه علمی آموزشی آموزگاران در چهارمحال و بختیاری تشکیل شد

شهرکرد- ایرنا- معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای مرحله دوم طرح توانمندسازی معلمان دوره ابتدایی(طرح شهید همت) در استان همزمان با سراسر کشور گفت: برای اجرای این طرح ۹۸۰ حلقه علمی برای شبکه‌سازی و آموزش آموزگاران در استان تشکیل شد.

نصرت‌الله محمودی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در طرح شهید همت با شبکه‌سازی و تشکیل حلقه‌های علمی ۱۰ نفره از آموزگاران، گفتمان آموزشی ایجاد می‌شود تا بتوان از ظرفیت راهبران آموزشی و همچنین توان و ظرفیت همه آموزگاران، برای ارتقای آموزشی استفاده کرد.

وی اظهار داشت: حلقه‌های علمی با موضوعات مختلف درسی در پایه‌های آموزشی با استفاده از سامانه شاد در قالب گفتمان آموزشی فعال می‌شوند و آموزگاران با عضویت در این سامانه، آموزش‌های جدید را با حضور مدرسان استانی، استادان کشوری و کارشناسان آموزش فرا می‌گیرند.

محمودی با اشاره به اینکه در این طرح ۲ هزار و ۸۰۰ معلم دوره ابتدایی آموزش می‌بینند، اظهار داشت: طرح شهید همت با هدف ساماندهی و توانمندسازی نیروی انسانی دوره ابتدایی آغاز شده است و آموزگاران در هفت محور فارسی اول، دوم و سوم، علوم چهارم، شایستگی فردی، ریاضی چهارم، پنجم و ششم و سواد دیجیتال آموزش‌های لازم را می‌گذرانند.

وی با اشاره به اینکه ۱۴۰ آموزگار از استان به عنوان مربی راهبر به قم و تهران اعزام شدند و آموزش‌های لازم را فرا گرفتند و هم‌اکنون به عنوان مدرسان میانی به سایر آموزگاران آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهند، افزود: تاکنون ۹۸۰ حلقه علمی در استان برای آموزش آموزگاران در هفت عنوان درسی تشکیل شده است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای بیش از 194 هزار دانش‌آموز است و در سال تحصیلی جاری ۱۲۰ هزار دانش‌آموز درمقطع ابتدایی مشغول تحصیل هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha