۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۸
کد خبرنگار: 924
کد خبر: 85317935
T T
۱۳ نفر

برچسب‌ها

۹ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در تبریز کشف شد

تبریز- ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، گفت: با تلاش همکاران شرکت ۹ دستگاه استخراج رمز ارز به صورت غیرمجاز در این شهر کشف و ضبط شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، « عباس حسامی » اظهار کرد: با توجه به گزارشی مبنی بر فعالیت مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز در یکی از واحدهای صنعتی در خیابان پاشایی محله مارالان تبریز، پس از مکاتبات و کسب دستورات، اقدامات لازم به منظور جمع آوری این مرکز انجام شد.
وی اعلام کرد: از این واحد پنج دستگاه ماینر با تلاش همکاران امور برق ائل گلی و واحد برق های غیرمجاز شرکت و کلانتری شماره ۱۱ تبریز کشف شد.

حسامی همچنین گفت: چهار دستگاه استخراج رمز ارز هم با تلاش همکاران واحد برق های غیرمجاز شرکت و امور برق اندیشه و کلانتری شماره ۲۹ باغ معروف در یکی از کوی های صنعتی شناسایی و کشف شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان اینکه فعالیت مزارع استخراج رمز ارز به صورت غیرمجاز موجب اختلال در برق رسانی و تحمیل فشار به شبکه برق و آسیب به وسایل برقی شهروندان می شود، گفت: یکی از راهکارهای پیشگیری از فعالیت این مراکز مشارکت مردمی است و در این خصوص مردم می توانند در صورت مشاهده چنین مراکزی موضوع را به مرکز فوریت های برق ۱۲۱ اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha