۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۰
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85317983
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

آخرین جزئیات نبردهای رزمندگان مقاومت در جبهه غزه و شمال فلسطین اشغالی

تهران-ایرنا- منابع رسانه‌ای بعد از ظهر امروز (یکشنبه) درباره آخرین تحولات نبرد زمینی در نوار غزه و شمال فلسطین اشغالی، از شکار چند نظامی و خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی توسط رزمندگان مقاومت در جبهه غزه و مرز لبنان خبر دادند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه خبری المیادین، گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس در این باره اعلام کرد: یک بولدوزر D۹ اسرائیل در «تل الزعتر» واقع در شمال نوار غزه هدف راکت «الیاسین ۱۰۵» قرار گرفت و منهدم شد.

گردان‌های القسام همچنین اعلام کرد: سه نظامی صهیونیست از فاصله صفر و پس از نزدیک شدن رزمندگان ما به خودروی نظامی رژیم صهیونیستی در منطقه «الفالوجا» در شمال نوار غزه هدف قرار گرفته و به هلاکت رسیدند.

شاخه نظامی حماس همچنین از انهدام یک تانک «مرکاوای» رژیم صهیونیستی در خان یونس خبر داد.

القسام همچنین در بیانیه‌ای دیگر گزارش داد: نبردهای شدیدی را از فاصله صفر با نیروهای دشمن که در تلاش برای نفوذ به غرب اردوگاه «جبالیا» در شمال نوار غزه هستند، انجام می‌دهیم. مجاهدان ما پس از هدف قرار دادن نیروهای ویژه صهیونیستی با خمپاره و بمب‌های ضد نفر، شماری از آنها را به هلاکت رسانده و شماری دیگر را زخمی کردند.

در همین راستا، یک خبرنگار در اردوگاه جبالیا اعلام کرد که مقاومت فلسطین تلاش ارتش رژیم اشغالگر برای پیشروی در پشت درمانگاه اردوگاه را دفع و خانه‌ای که یک تیم نظامی ویژه صهیونیست در آن سنگر گرفته بود هدف قرار دادند.

وی همچنین از منهدم شدن هفت خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و ادامه درگیری‌ها در اردوگاه جبالیا خبر داد و گفت که این اردوگاه به یک میدان واقعی جنگ تبدیل شده است.

همزمان منابع خبری از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در شهرک «ناحال عوز» و دیگر شهرک‌های صهیونیست نشین در مجاور غزه خبر دادند.

در همین راستا، رسانه‌های صهیونیستی نیز به مجروح شدن چند نظامی این رژیم در حمله پهپادی از جنوب لبنان به مواضع آن در شمال فلسطین اشغالی اعتراف کردند.

این رسانه‌ها همچنین اعلام کردند که شش نظامی صهیونیست در نتیجه تبادل آتش در مرز لبنان مجروح شدند.

ظهر امروز نیز گردان‌های عزالدین القسام و سرایاالقدس از انجام عملیات علیه نظامیان صهیونیست و هلاکت تعدادی از نظامیان صهیونیست خبر داده بودند.

ارتش رژیم صهیونیستی در جدیدترین آمار خود اعلام کرده است، شمار نظامیان صهیونیستی که از آغاز عملیات طوفان الاقصی کشته شدند به ۴۲۵ نفر رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha