۶ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۳۰
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85335381
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نبرد مقاومت با اشغالگران در ۲ محور نوار غزه/ انهدام یک تانک مرکاوا و چهار بلدوز

تهران-ایرنا- رزمندگان مقاومت فلسطین در ادامه نبردهای سنگین خود تلفات و خسارت هایی به ارتش رژیم صهیونیستی در دو محور شمال و جنوب نوار غزه وارد کردند و مواضع نظامی و شهرک های صهیونیست نشین این رژیم را با راکت هدف قرار دادند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، گردان های عزالدین القسام ظهر امروز از انهدام یک دستگاه تانک مرکاوا و چهار بلدوز ارتش رژیم اسرائیل در نبردهای نوار غزه خبر دادند.

سرایاالقدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که شهرک صهیونیست نشین ناحل عوز را با راکت ۱۰۷ و خمپاره هدف قرار دادیم.

سرایاالقدس همچنین از هدف قرار دادن نظامیان و ادوات آن‌ها با سلاح های خودکار در شهر غزه خبر داد.

منابع خبری همچنین از درگیری‌های شدید میان مبارزان فلسطینی و نیروهای ارتش صهیونیستی در منطقه جحرالدیک واقع در جنوب نوار غزه خبر دادند.

نیروهای مقاومت در منطقه شیخ رضوان در شمال شهر غزه نیز با نیروهای صهیونیستی درگیر شدند و صهیونیست‌ها به طور همزمان این منطقه را بمباران کردند.

ارتش صهیونیستی همچنین از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در شهرک صهیونیست نشین «کیسوفیم» در نزدیکی نوار غزه خبر دادند.

منابع خبری صبح امروز نیز اعلام کردند که مبارزان فلسطینی تعدادی از خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی در جبالیا را منهدم کردند.

رزمندگان مقاومت فلسطین از آغاز یورش زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در محورهای مختلف با آنها درگیر شده اند. در این درگیری ها تاکنون دهها خودروی زرهی، تانک و نفربر ارتش رژیم صهیونیستی به طور کلی یا جزئی منهدم و شماری از نظامیان صهیونیست کشته یا زخمی شده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha