برگزیدگان ارتباط با جامعه و صنعت تجلیل شدند

تهران - ایرنا - استادان و روسای دانشگاه، همکاران اجرایی و صنعتی، دانشگاه‌های برتر و طرح‌های برگزیده حوزه ارتباط با جامعه و صنعت معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا، سی و ششمین نشست مدیران ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی با معرفی برترین روسای دانشگاه، طرح ها، استادان، پژوهشگران و همکاران اجرایی و صنعتی فعال در زمینه ارتباط با جامعه و صنعت عصر یکشنبه ۱۹ آذر ماه و همزمان با اولین روز از هفته پژوهش به کار خود پایان داد.

در این مراسم که در محل مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار شد، از محمدرضا موثقی نیا رئیس ایمیدرو، مجید چگنی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز، محمد اولیا مدیر عامل شرکت مپنا، در بخش همکاران اجرایی و صنعتی برتر دانشگاه ها قدردانی شد.

همچنین از منصور انبیا رئیس دانشگاه علم و صنعت، سید عباس موسوی رئیس دانشگاه صنعتی شریف، سیدمحمد علی میبدی رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان، محمد حسن بازیار رئیس پژوهشگاه بین المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله در قسمت دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های برتر در حوزه قراردادهای ارتباط با صنعت تجلیل به عمل آمد.

در بخش قدردانی از دانشمندان برتر در همکاری با جامعه و صنعت، از میرعلی سیدنقوی از دانشگاه علامه طباطبایی، محسن کاهانی از دانشگاه فردوسی مشهد، محمد تاتار از پژوهشگاه بین المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله، ناصر مهرداد از دانشگاه تهران، صمد امامقلی از دانشگاه صنعتی شاهرود، مالک نادری از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، منصور انبیا از دانشگاه علم و صنعت، سید ابوالقاسم محمدی از دانشگاه تبریز، رسول رکنی زاده از دانشگاه اصفهان، علی کدخدایی از دانشگاه تبریز و سعید کریمی نسب از دانشگاه شهید باهنر کرمان تجلیل شد.

برگزیدگان ارتباط با جامعه و صنعت تجلیل شدند

برترین طرح‌های ارتباط با صنعت
در بخش قدردانی از طرح های برگزیده صنعتی (مجری/‌کارفرما) نیز از محمدرضا نوابی مجری طرح ساخت و پرتاب کپسول زیستی با کارفرمایی سازمان فضایی ایران، حسین عسکریان ابیانه با طرح ساخت رله های عددی ملی با کارفرمایی شرکت توانیر، دکتر علی نصیری اقدم با طرح تطور بانکداری مرکزی در ایران با کارفرمایی معاونت سیاست‌گذاری اقتصادی وزارت امور اقتصاد و دارایی، دکتر وحید اصفهانیان با طرح تعیین حدود مجاز انتشار آلایندگی هیدروکربن ها با کارفرمایی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، تجلیل صورت گرفت.

همچنین در بخش دانشگاه های برتر در حوزه ماموریت استانی از دکتر احمد عالیجان پور رییس دانشگاه ارومیه، دکتر اسماعیل چمنی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی قدردانی شد.

در بخش دانشگاه برتر در حوزه مهارت افزایی نیز دانشگاه فنی و حرفه ای و دانشگاه برتر در حوزه رصد اشتغال دانش آموختگان دانشگاه الزهرا(س) معرفی شدند.

افزون بر این، دانشگاه خوارزمی به عنوان دانشگاه برگزیده در زمینه توسعه مراکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی شناخته شد.

لیلا کوکبی از دانشگاه تهران، محسن کریمی از دانشگاه صنعتی شاهرود، رامین علیپور سرابی دانشگاه‌ صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، مرتضی شعبان زاده از پژوهشگاه نیرو و سید محمد ذبیحین پور از دانشگاه پیام نور استان فارس در زمینه فرصت مطالعاتی در صنعت نیز به عنوان استادان برتر معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha