۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۸:۲۲
کد خبر: 85318251
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲ هزار و ۶۲۲ قطعه زمین نهضت ملی مسکن اردکان درحال آماده‌سازی است

یزد-ایرنا- فرماندار شهرستان اردکان گفت: با پیگیری‌های انجام شده و با وجود کمبود زمین در این شهرستان، در سایت ۱۲۴ هکتاری اردکان ۲ هزار و ۴۰۰ قطعه زمین و در سایت احمدآباد اردکان نیز ۲۲۲ قطعه جانمایی شده و در حال آماده‌سازی برای واگذاری به متقاضیان واجد شرایط است.

حسین سبزواری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: متقاضیانی که در طرح نهضت ملّی مسکن در شهرهای اردکان و احمدآباد تایید نهایی شده و هزینه واریز کرده‌اند، با قرعه کشی برای مرحله واگذاری نهضت ملی مسکن مشخص شدند.

وی ادامه داد: پانصد متقاضی در شهر اردکان واریز وجه داشتند و بر اساس نظرسنجی که از آنها صورت گرفته، ۳۷۰ نفر متقاضی تحویل زمین و ۱۳۰ نفر نیز واحدهای بنیاد ساخت را انتخاب کردند که تا مرحله سفت کاری توسط این نهاد ساخته خواهد شد و در احمدآباد نیز ۱۲۰ قطعه زمین تحویل متقاضیان می‌شود.

فرماندار اردکان افزود: سایت ۱۲۴ هکتاری اردکان و سایت احمدآباد آماده سازی شده و اجرای شبکه معابر آن توسط بنیاد مسکن در حال انجام است که پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی دارد .

سبزواری ادامه داد: دولت سیزدهم برای خانه‌دار شدن اقشار کم درآمد طرح نهضت ملی مسکن را اجرا می‌کند و بخشی از هزینه‌های این طرح توسط آورده متقاضیان و بخشی از طریق تسهیلات بانکی که برای این طرح دیده شده تامین می شود، علاوه بر اینکه تخفیف‌های زیادی نیز در پرداخت عوارض شهرداری ،هزینه نقشه و زیرساخت‌های این طرح پیش بینی شده تا این افراد بتوانند صاحب خانه شوند.

وی گفت: انعقاد قرار داد نیز با تعدادی از متقاضبان نهضت مسکن ملی انجام شده و با مساعدت و همکاری بین بخشی مناسبی که در استان و شهرستان اردکان وجود دارد، امیدواریم در آینده نزدیک بخشی از واگذاری ها انجام شود.

اردکان از شهرستان‌های صنعتی و مهاجرپذیر استان است و مرکز این شهرستان در فاصله حدود ۶۰ کیلومتری یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha