۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۹:۰۶
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85318300
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

هشت یادمان شهدا برای استقبال از شهدای گمنام در گیلان آماده شده است

رشت - ایرنا - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه هشت یادمان شهدا برای استقبال از شهدای گمنام در استان آماده شده است،گفت: ما تقاضای پذیرش هشت شهید تازه تفحص شده را به ستاد کل نیروهای مسلح دادیم که تاکنون استقبال از چهار شهید در گیلان نهایی شده است.

سرهنگ حسن حبیبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: البته همچنان تلاش داریم تا با استقبال این استان از چهار شهید گمنام دیگر موافقت شود؛ تا بتوانیم پذیرای پیکر مطهر هشت شهید گمنام در گیلان باشیم زیرا هشت یادمان شهدا برای استقبال در شهرهای مختلف گیلان آماده شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان ادامه داد: مقدمات مراسم تشییع و تدفین با شکوه شهدای گمنام در گیلان نیز انجام شده و این مراسم روز یکشنبه ۲۶ آذر ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه‌ زهرا(س) ابتدا با حضور اقشار مختلف مردم در شهرستان رشت برگزار می‌شود.

سرهنگ حبیبی بیان کرد: پس از برپایی این مراسم، پیکر پاک و مطهر شهدای گمنام در بخش‌های تعیین شده در مناطق مختلف استان گیلان انتقال خواهد یافت و پس از استقبال مردم این مناطق از شهدای گمنام، پیکر مطهر این شهیدان در یادمان‌های شهدای تعیین شده به خاک سپرده می‌شوند.

وی اضافه کرد: حسینیه ارشاد بخش رحیم آباد در رودسر، پارک شهدای گمنام بخش رودبنه در لاهیجان، پارک شهید هادی‌زاده لولمان و بخش سنگر در رشت در حال حاضر آماده میزبانی از شهدای گمنام هستند.

سرهنگ حبیبی خاطرنشان کرد: هم اینک ۱۵۲ شهید گمنام در ۵۲ یادمان شهدا در گیلان به خاک سپرده شده اند و به ازای ورود هر شهید جدید نیز، یک یادمان به یادمان‌های ۵۲ گانه‌ این استان اضافه خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha