اکبری: باید تصمیمات کلانی اتخاذ کنیم/ آماده برگزاری مجمع هستیم

تهران- ایرنا- سرپرست فدراسیون سوارکاری، گفت: مشکلاتی مثل شرط‌بندی و قرنطینه اسب‌ها را در دست بررسی قراردادیم تا تصمیمات کلانی را با همکاری ارگان‌های مربوطه اتخاذ کنیم.

عباسعلی اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص فعالیتش در فدراسیون سوارکاری، اظهار داشت: در چند روز اخیر که این مسئولیت به من محول شده، در حال مطالعه برای حل مشکلات هستم. روند و تقویم فدراسیون در بحث مسابقات، دوره‌های آموزشی و... ادامه خواهد داشت و رقابت‌ها را به قوت خود برگزار می‌کنیم زیرا این برنامه‌ها از قبل به مردم و مخاطبین رشته سوارکاری اطلاع‌رسانی شده است. طبق سیاست‌ها و مقررات وزارت ورزش، مسیر سالمی را در پیش خواهیم گرفت.

وی گفت: وظیفه دارم علاوه بر پیگیری امور فدراسیون مطابق با تقویم ورزشی، زمینه برگزاری مجمع انتخاباتی را مهیا کنم. برای عملیاتی کردن انتخابات، همه چیز آماده است و در انتظار دستور وزارت ورزش هستیم تا در اسرع وقت، مجمع را برگزار کنیم.

سرپرست فدراسیون سوارکاری با اشاره به مشکلات این فدراسیون، عنوان کرد: مشکلاتی مثل شرط بندی و قرنطینه اسب‌ها را در دست بررسی قراردادیم تا تصمیمات کلانی را با همکاری ارگان‌های مربوطه اتخاذ کنیم. بهترین برنامه این است تا سامانه جامعی شکل گرفته و همه مسائل در آن مدیریت شود. به دنبال برنامه‌ریزی مناسبی هستیم تا ادامه‌دار باشد و مشکلات یک به یک حل شوند.

وی ادامه داد: در حوزه قرتطینه، مشکلی اصلی برای شرکت در مسابقات برون مرزی است که باید شرایطی را مهیا کنیم تا سوارکاران از اسب‌های خودشان برای رقابت استفاده کنند. باید هماهنگی لازم بین نهادهای داخلی انجام و مجوزها از ارگان‌های مربوطه و فدراسیون جهانی گرفته شود. در حال حاضر ورزشکاران برای رقابت از اسب‌های قرضی استفاده می‌کنند که کار بسیار سختی است و در نتیجه مسابقات، تاثیر زیادی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha