جباری: از ۴۰ متری به پرسپولیس گل زدم/ استقلال حساب‌شده بازی می‌کند

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بهترین خاطره من دربی سال ۵۲ بود؛ مسابقه‌ای که با تساوی یک بر یک به پایان رسید و از فاصله ۴۰ متری روی یک ضربه ایستگاهی گل زدم.

علی جباری یکی از بهترین بازیکنان استقلال در دربی‌های بزرگ پایتخت بود، او با پیراهن آبی پنج گل به ثمر رساند و ۶ پاس گل داد تا آمار قابل توجهی را از خود بر جای بگذارد.

پیشکسوت سال‌های دور استقلال عصر سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به شهرآورد ۱۰۲ اظهار داشت: شهرآورد برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد. آنها دوست ندارند این جدال بزرگ را با شکست پشت سر بگذارند.

وی افزود: این مسابقه نتیجه‌اش در زمین مشخص می‌شود و بازیکنان نقش مهم و سرنوشت‌سازی دارند. چه در گذشته و چه امروز، جایگاه تیم‌ها در جدول معیار مناسبی برای پیش‌بینی نتیجه این مسابقه نخواهد بود بلکه چگونگی شرایط روحی و روانی تیم‌ها نقش مهمی در نتیجه بازی خواهد داشت.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: استقلال در این فصل شروع خوبی داشته و با قاطعیت در صدر جدول قرار گرفته است. این تیم در چند بازی اخیر منطقی‌ و حساب‌شده فوتبال بازی کرده است. آبی‌پوشان در بازی با فولاد خوزستان نیز فرصت برتری داشتند اما شانس با آنها یار نبود. به طور حتم بازیکنان برای دربی انگیزه فراوانی خواهند داشت تا یک اتفاق شیرین رخ بدهد.

وی با اشاره به تجربیات شخصی‌اش از دربی گفت: من در دربی‌ها همواره سعی می‌کردم بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم و آمار خوبی داشته باشم. پنج گل در دربی زده‌ام و ۶ پاس گل داده‌ام و رکورد خوبی از خودم در دربی‌ها به یادگار گذاشتم اما بهترین خاطره من دربی سال ۵۲ بود. مسابقه‌ای که با تساوی یک بر یک به پایان رسید و از فاصله ۴۰ متری روی یک ضربه ایستگاهی گلزنی کردم.

بازیکن اسبق استقلال ادامه داد: جواد نکونام به طور حتم برای بازی با پرسپولیس تدابیر خاصی خواهد داشت و می‌کوشد تیمش را در بهترین شرایط برای بازی روز پنجشنبه آماده کند. او به خوبی می‌داند که این مسابقه چقدر اهمیت دارد و پیروزی در شهرآورد باعث خواهد شد تا گام بلندی برای قهرمانی بردارد.

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در یکصدودومین شهرآورد پایتخت، روز پنجشنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha