۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۲۹
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85319271
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حمله حزب‌الله لبنان به ۳ پایگاه نظامی اشغالگران
حزب الله لبنان

تهران –ایرنا- حزب الله لبنان اعلام کرد که بر اثر حمله نیروهایش به سه پایگاه نظامی تحت اشغال صهیونیست‌ها، شماری از نیروهای اشغالگر به طور مستقیم هدف قرار گرفتند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از سما نیوز، حزب الله لبنان با انتشار بیانیه کوتاهی اعلام کرد که نیروهایش پایگاه نظامی برانیت را با آتش توپخانه هدف قرار داده‌اند که بر اثر آن، شماری از نیروهای اشغالگر به طور مستقیم هدف قرار گرفتند.

حزب الله لبنان در بیانیه کوتاه دیگری از حمله موشکی به پایگاه راهب با استفاده از موشک های برکان و هدف قرار گرفتن مزدوران صهیونیست خبر داد.

حزب الله همچنین در بیانیه دیگر افزود: نیروهای ما با استفاده از سلاح های مناسب موقعیت نظامی حدب البستان تحت اشغال صهیونیست ها را هدف قرار داده اند که در جریان آن شماری از نیروهای صهیونیست به طور مستقیم هدف قرار گرفته اند.

در تحولی مرتبط، نیروهای دفاع مدنی جنوب لبنان، از شهادت یک شهروند ۸۰ ساله بر اثر بمباران روستای الطیبه توسط اشغالگران صهیونیست خبر داد.

رسانه های لبنان نام این شهروند را «حسین علی منصور» دهیار روستای الطیبه اعلام کردند که بر اثر شلیک راکت صهیونیست ها به نزدیکی منزلش در جنوب لبنان به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha