۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۲۲
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85319312
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رسانه‌ها رویکرد آسیب‌شناسانه داشته باشند

سنندج- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: رسانه‌های استان با رویکرد آسیب‌شناسانه وارد عمل شوند تا رشته جنگ ترکیبی دشمن پنبه شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی رمضانی شامگاه دوشنبه در نشست تخصصی رسانه های جبهه انقلاب در سنندج اظهار کرد: اگر انتطار تحول پیشرفت و ترقی استان و کشور و مکتبمان را داریم باید هم افزا عمل کنیم.

وی بر بررسی آسیب ها و مسائل با رویکرد حل مساله و چاره اندیشی تاکید کرد:در تحلیل شاخصه‌های انقلابی فتوای شخصی وجود ندارد؛ چراکه رهبر معظم انقلاب آن را تبیین کرده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه در حوزه رسانه از جامعه انقلابی رسانه‌ای انتظاراتی مطرح است، ادامه داد: رسانه امکان و بستری برای تنویر افکار عمومی و در مقابل آگاهی زدایی از افکار عمومی است، به این معنا که به عنوان شمشیر دولبه تاثیر مثبت و منفی دارد.

رمضانی با تاکید بر اینکه در تناسب با دشمن خود را تنظیم کنیم، افزود: رسانه های داخلی باید روایت اول را داشته باشند تا دشمن قادر به تحریف حوادث نشود.

وی ماموریت بزرگ رسانه های جبهه انقلاب را انسجام و اتحاد در جهت حل مساله برشمرد و گفت: رسانه خط مقدمی است که همواره در معرض موشک‌باران دشمن قرار دارد و باید هوشیارانه و با آگاهی در این عرصه قدم برداشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارکردستان با اشاره به اینکه ۶۱ شبکه معاند در حال بمباران رسانه‌ای افکار عمومی کشورمان هستند، اضافه کرد: اخلاق، عقلانیت و منطق، امیدآفرینی سه راهبرد رهبر معظم انقلاب برای رسانه‌هاست، ضمن اینکه رسانه انقلابی اهل توهین تهمت و تمسخر نیست و نقد منصفانه را در دستور کار خود دارد.

حجت رشیدی رئیس بسیج رسانه کردستان هم هدف از برگزاری این نشست را ابلاغ برنامه های رسانه‌ای بسیج رسانه،شبکه سازی، حفظ انسجام و تحولات غزه و رونمایی از پوستر رویداد سراسری رسانه‌ای امید اعلام کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha