۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۲۹
کد خبرنگار: 5284
کد خبر: 85319361
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هزینه‌های هنگفت سیاست‌های مهاجرتی بر هلند

۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۲۹
کد خبر: 85319361
هزینه‌های هنگفت سیاست‌های مهاجرتی بر  هلند

تهران-ایرنا- طبق داده‌های منتشر شده توسط دولت هلند هزینه‌های این کشور در حوزه مهاجرت نسبت به دیگر هزینه‌های دولت افزایش قابل ملاحظه‌ای پیدا کرده است. گفته می‌شود دولت مجبور است در خدمات رفاهی خود تجدید نظر کند.

به گزارش ایرنا به نقل از راشا تودی، طبق داده‌های جدید انتشار یافته دولت هلند هزینه‌های این کشور برای مهاجران نسبت به هزینه‌های تحصیلی و امنیت اجتماعی بیشتر است. طبق این گزارش‌ها هزینه خالص در حوزه مهاجرت برای دولت هلند در یک بازه زمانی تقریباً ۲۵ ساله به بیش از ۴۰۰ میلیارد یورو رسیده است.

این مطالعه با عنوان «دولت رفاه بدون مرز: پیامدهای مهاجرت بر امور مالی عمومی» نشان داد که هزینه های تحمیل شده توسط سیاست های مهاجرتی در هلند به طور متوسط بالغ بر ۱۷ میلیارد یورو در سال بوده است که در سال ۲۰۱۶ به اوج خود ۳۲ میلیارد یورو رسیده است.

نویسندگان این مطالعه تاکید کردند که هزینه‌های هنگفت عمدتاً ناشی از توزیع مالی منابع دولتی است و این نتیجه گرفته شد که باید مهاجرت را محدود کرد یا سیستم رفاه هلند باید دستخوش کاهش چشمگیر شود.

در این مطالعه آمده است که ادامه مهاجرت با سرعت فعلی و ساختار هزینه، فشار فزاینده‌ای را بر امور مالی عمومی وارد می‌کند و دولت را ناچار به کاهش خدمات رفاهی می‌کند.

در سال ۲۰۱۶، دولت هلند حدود ۳۰ میلیارد یورو برای آموزش هزینه کرده است که ۲ میلیارد یورو کمتر از هزینه ای است که در همان سال برای مهاجران هزینه کرده است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha