۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۸:۵۸
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85319556
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مخالف صریح مقاومت با آتش‌بس زیر آتش

۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۸:۵۸
کد خبر: 85319556
مخالف صریح مقاومت با آتش‌بس زیر آتش

تهران- ایرنا- مقامات جنبش‌های جهاد اسلامی و حماس اعلام کردند که بدون توقف جنگ و جنایات جنگی رژیم صهیونیستی، آتش‌بسی در کار نخواهد بود.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از المیادین، «علی ابوشاهین» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر موضع روشن مقاومت در مخالفت با هرگونه آتش بس زیر آتش تاکید کرد.

وی افزود: هر آنچه درباره مذاکرات درباره اسیران مطرح می‌شود، پس از توقف کامل جنگ رخ خواهد داد.

وی گزارش‌ رسانه های رژیم صهیونیستی درباره رایزنی درخصوص اسیران را به شدت رد کرد و گفت: موضع واحد همه گروه‌های مقاومت فلسطین این است که اولویت در حال حاضر توقف جنگ و توقف کشتار ملت فلسطین است.

ابوشاهین اضافه کرد: دولت آمریکا جنگ علیه غزه را مدیریت می‌کند. بحث آتش بس انسانی با هدف بازگرداندن اسیران و سپس ازسرگیری جنگ علیه غزه است. هم اکنون بحثی از آتش بس نیست و موضع مقاومت در مخالفت با مذاکره زیر آتش است.

وی ادامه داد: مقاومت خود را با سناریوهای جدید از رویارویی سازگار کرده و از دشواری نبرد و جنگ آگاه است، اما پیروزی محقق خواهد شد، اگرچه بهای آن سنگین باشد.

از سوی دیگر «صالح العاروری» نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: مقاومت آماده همه سناریوها اشغالگران اعم از جنگ زمینی یا هوایی است و آماده است که اشغالگران را در برابر یک گزینه یعنی بازگشت به گفت وگوها قرار دهد.

«زاهر جبارین» مسئول پرونده اسیران حماس هم گفت: مذاکره ای در کار نخواهد بود، مگر اینکه جنگ و جنایات جنگی اشغالگران پایان یابد.

این اظهارات مقامات جهاد و حماس در واکنش به تحرکات جدید رژیم صهیونیستی در زمینه آتش بس برای مبادله اسیران است، به طوری که «یارون آوراهام» تحلیلگر کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از رایزنی درباره مبادله اسیران سخن گفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha