۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۹:۲۸
کد خبر: 85319574
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مروری بر عناوین مطبوعات ۲۱ آذرماه ۱۴۰۲ شیراز

۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۹:۲۸
کد خبر: 85319574
مروری بر عناوین مطبوعات ۲۱ آذرماه ۱۴۰۲ شیراز

شیراز- ایرنا- روزنامه های شیراز روز سه‌شنبه ۲۱ آذرماه ۱۴۰۲ عناوین مختلفی را در موضوعات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در صفحه نخست خود برجسته کردند.

روزنامه سبحان روزنامه چاپ شیراز برای در شماره ۶۱۶۸ خود این عناوین را برگزیده است: دود بی‌دودها تمامی ندارد، افزایش ۳۰ درصدی حقوق تورم را تشدید می‌کند، در معرفی جایگاه اخلاقی، علمی و معنوی شهید دستغیب همت بگماریم، دانش آموزان، سفیران روشنایی هستند، تسهیلگری در حوزه‌اقتصاد گردشگری موجب رشد استان خواهد شد و مجاهدت‌های شهید دستغیب چراغ راه پویندگان حقیقت خواهد بود.

روزنامه تماشا نیز در شماره ۳۰۹۶ خود مطالبی از جمله منطقه هفت شیراز در مسیر توسعه همه جانبه، دانش آموزان سفیران روشنایی هستند، برگزاری نمایشگاه فناوری، ارتباطات و ملزومات رمز ارز و ارزهای دیجیتال در شیراز، ثبت مراسم یادمان یاد کبود در فهرست آثار معنوی و هیچ قسمتی از تونل در زیر بافت تاریخی شیراز نیست را برجسته کرده است.

روزنامه عصر مردم نیز در شماره ۷۹۳۰ تیتر اصلی صفحه نخست خود را به نقل از لاوروف عنوان ‘سلطه ۵۰۰ ساله غرب رو به پایان است’ قرار داده است.

نمایشگاه بین المللی مد اسلام در یراز برپا می شود به نقل از استاندار فارس، دانشجو باید مطالبه گر و صبور باشد به نقل از امام جمعه شیراز، اجرای خطوط انتقال رینگ بین مخازن آب در شیراز، آرامگاه سومین شهید محراب گلباران شد و کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق تصویب شد از دیگر عناوین صفحه نخست این روزنامه است.

روزنامه خبر جنوب هم در شماره ۱۲۵۴۳ صفحه جنوب خود به دیدار صمیمانه فعالان دانشجویی فارس با نماینده ولی فقیه اشاره کرده و برای این مطلب خود تیتر ‘بی پرده با امام جمعه’ را برگزیده است.

چرا ابلاغ وزارت راه و شهرسازی در خصوص عدم افزایش تعرفه نظام مهندسی ساختمان ملاک عمل مسئولان قرار نمی گیرد؟ با دستور نمی توان مردم را به فرزندآوری ترغیب کرد به نقل از دستیار رییس جمهور، ۱۰۰ روز آلودگی سوغات پتروشیمی برای لامرد، هیچ قسمتی از تونل قطار شهری شیراز در زیر بافت‌های منطقه نیست، مولدسازی ۱۰۷ ملک مازاد آموزش و پرورش فارس، به کارگیری تفکر دانش بنیان برای حل چالش های پیش روی فارس و ضرورت تشکیل اطلس امنیتی انتخابات در فارس از دیگر عناوینی است که این روزنامه در صفحه جنوب خود برجسته کرده است.

روزنامه شیراز نوین نیز در شماره ۱۹۹۷ خود عناوینی همچون فرزندآوری دستوری غیر ممکن است، دانش آموزان، سفیران روشنایی هستند، دزدان برنج مسلح بودند، توسعه سبز با عطر بهار نارنج، توسعه زیرساخت های انتقال آب و هیچ قسمتی از تونل مترو در زیر بافت تاریخی شیراز نیست برجسته کرده است.

روزنامه افسانه نیز در شماره ۵۱۶۵ عناوینی همچون تونل مترو زیر بافت تاریخی عبور نمی کند، آغاز شکل گیری ناحیه تخصصی صنایع دستی در شیراز، نگاه ملی به پدده حاشیه نشینی داشته باشیم، اجرای خطوط انتقال رینگ بین مخازن برای بهبود کیفیت آب شرب، بارش برف و باران فارس را فرا می گیرد انتخاب کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha