۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۲
کد خبر: 85313596
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مروری بر عناوین مطبوعات ۱۵ آذرماه ۱۴۰۲ شیراز

۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۲
کد خبر: 85313596
مروری بر عناوین مطبوعات ۱۵ آذرماه ۱۴۰۲ شیراز

شیراز- ایرنا- مطبوعات شیراز روز چهارشنبه پانزدهم آذرماه ۱۴۰۲ عناوین مختلفی را در موضوعات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در صفحه نخست خود برجسته کردند.

روزنامه خبر جنوب در شماره ۱۲۵۳۸ صفحه جنوب خود به درج عناوینی همچون پرونده نقاط حادثه خیر فارس تا سال آینده بسته می شود به نقل از مدیر کل راهداری استان، تشکیل مجمع خیرین تامین داروی فارس، نمک دریاچه مهارلو ۱۰۰ درصد آلوده و غیر بهداشتی است، احتمال بروز برخی تغییرات آماری در فضای سبز شیراز و نسخ قدیمی کتاب‌های ادبی کهن در قالب نرم افزار تهیه و رونمایی خواهد شد به نقل از مدیر مرکز اسناد فارس پرداخته است.

روزنامه عصر مردم نیز در شماره ۷۹۲۵ تیتر اصلی صفحه نخست این شماره خود را به نقل از سخنگوی قوه قضائیه به بازداشت برخی مدیران در پرونده واردات چای اختصاص داده است.

آیین پاسداشت آتش نشانان داوطلب در شیراز، افتتاح فاز نخست پروژه بازآفرینی و محرومیت زدایی محله پودنک در شیراز، حضور قطعی مراکز علمی و آموزش عالی گردشگری در نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس شیراز و پیگیری های استاندار فارس در قم و تهران برای توسعه استان از دیگر عناوین اصلی این روزنامه است.

روزنامه سبحان دیگر روزنامه چاپ شیراز هم در شماره ۶۱۶۳ خود به بسته شدن پرونده نقاط حادثه خیز استان به نقل از مدیر کل راهداری فارس اشاره کرده و مطالب دیگری همچون آیین پاسداشت روز آتش نشانان داوطلب در شیراز، نمک دریاچه مهارلو غیر قابل استفاده است، ۱۰ پرونده اقامتی سنتی در بافت تاریخی شیراز به بهره برداری می رسد و حاصل همه اقدامات باید منجر به افزایش جمعیت جوان شود به نقل از استاندار فارس برجسته کرده است.

روزنامه تماشا نیز در شماره ۳۰۹۱ و در صفحه نخست خود مطالبی از جمله بسته شدن پرونده نقاط حادثه خیز فارس در سال آینده به نقل از مدیر کل راهداری این استان، افتتاح نخستین پروژه بازآفرینی و محرومیت زدایی محله قدیم پودنک شیراز، برگزاری ۱۴۴ برنامه دوشنبه های مسجد محوری از ابتدای سال ۱۴۰۲ و شناسایی هشت هزار بیمار جدید مبتلا به فشار خون بالا و دیابت در فارس درج کرده است.

روزنامه شیراز نوین نیز در شماره ۱۹۹۲ خود به افتتاح پروژه بازآفرینی و محرومیت زدایی محله قدیم پودنک شیراز اشاره کرده و در ادامه مطالب دیگری شامل همایش هم اندیشی دبیران شورای اقامه نماز دستگاه های اجرایی فارس، رصد راههای فارس با سامانه های هوشمند و اجرای موفقیت آمیز عملیات ها توسط داوطلبان مایه افتخار است به نقل از رییس سازمان آتش نشانی شیراز را منتشر کرده است.

روزنامه افسانه نیز در شماره ۵۱۶۰ خود مطالبی همچون مانور آمادگی و پاسداشت آتش نشان های داوطلب شیراز، افتتاح فاز نخست پروژه بازآفرینی و محرومیت زدایی محله پودنک، جلوگیری از توزیع نمک دریاچه مهارلو در بازار، اجرای ۳۲ کیلومتر توسعه شبکه و خط انتقال آب در شیراز، پرونده هشت واحد تولیدی به دادسرا استان ارجاع شد به نقل از مدیر کل استاندارد، و پرونده نقاط حادثه خیز فارس سال آینده بسته می شود به نقل از مدیر کل راهداری این استان برجسته کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha