فرماندار اسلامشهر: اقامه نماز جوانان را از آسیب های اجتماعی ایمن می سازد

اسلامشهر - ایرنا - فرماندار اسلامشهر گفت: ترویج و برپایی اقامه نماز جوانان و نوجوانان را از گرفتار شدن در آسیب های اجتماعی و شبیخون فرهنگی ایمن می سازد.

به گزارش ایرنا حسین حبیبی سه شنبه در جلسه شورای اقامه نماز شهرستان با اشاره به ضرورت اجرای برنامه های تبلیغی برای ترویج فرهنگ اقامه نماز در مدارس اظهار داشت: تبیین اهمیت،آثار و برکات اقامه نماز برای دانش آموزان و دانشجویان از اهمیت بسزایی برخوردار است و مدیران مدارس و مسئولان دانشگاهها در این زمینه وظیفه مهمی بر عهده دارند.

وی برنامه ها و فعالیت های تبلیغی برای ترویج فرهنگ اقامه نماز را از اولویتهای مدارس و دانشگاهها دانست و افزود: مراکز دانشگاهی و آموزش وپرورش شهرستان ساماندهی و رسیدگی به وضعیت نمازخانه دانشگاهها و مدارس، اقامه نماز جماعت و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری بویژه کتابخوانی در زمینه نماز را مورد توجه قرار دهند.

فرماندار اسلامشهر: اقامه نماز جوانان را از آسیب های اجتماعی ایمن می سازد

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: مدیران ادارات و دستگاههای مختلف نیز وظیفه دارند نسبت به بررسی وضعیت نمازخانه های موجود در اماکن عمومی از جمله ادارات، پارکها و بوستانها، پمپ بنزین ها، ورزشگاهها و باغ تالارها بهبود وضعیت آنها اقدام کنند.

وی با اشاره به نقش کم نظیر مساجد و ائمه جماعات در ترویج فرهنگ اقامه نماز در محلات گفت: در راستای اجرای طرح همیاران نماز، امور مساجد، آموزش وپرورش و ناحیه مقاومت بسیج نسبت به معرفی پنج نفر به عنوان همیاران نماز از هر یک از مساجد، پایگاههای بسیج و مدارس به دبیرستاد اقامه نماز اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha