به گزارش ایرنا، علی اکبر عزیزی روز سهشنبه در نشست آموزشی مدیران و کارشناسان روابط عمومیهای استان یزد، افزود: روابط عمومیها به عنوان ویترین دستگاههای اجرایی و بیان کننده اقدامات و خدمات به مردم ، نقش مهمی در افزایش رضایتمندی جامعه دارند.
وی ادامه داد: جریان اطلاع رسانی باید هنرمندانه و در زمان خود انجام شود، انتشار مطالب کذب در فضای مجازی و یا رسانهها مانع دیده شدن اقدامات خوب میشود و این کاستی در حوزه اطلاع رسانی دولت و دستگاههای اجرایی وجود دارد که باید رفع شود.
معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: اطلاع رسانی دستگاههای اجرایی منفعلانه نباشد، بلکه باید به گونه ای در این زمینه اقدام شود که حجم عظیم اقداماتی که در دولت مردمی سیزدهم انجام شده به اطلاع مردم برسد و در پی آن باعث افزایش امید در جامعه شود.
عزیزی ادامه داد: به عنوان مثال در زمینه آبرسانی و انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان طی صد سال گذشته این موضوع یک آرزو و دغدغه اصلی مردم استان یزد بوده که در دولتهای مختلف وعده داده شده بود اما در این دولت مردمی و با پیگیریهای شبانه روزی محقق و این آرزوی دیرینه یزدیها برآورده شد.
رییس ستاد انتخابات استان یزد اظهار داشت: استاندار یزد مدافع روابط عمومی ها است و معاونتهای استاندار نیز معتقد به فعالیت اطلاع رسانی و روابط عمومی هستند علاوه بر اینکه در جلسات مختلف به مدیران ارشد دستگاههای اجرایی نیز توجه و حمایت کافی در حوزه روابط عمومی ها گوشزد و تاکید شده است.
عزیزی ادامه داد: گزارش هفتگی از حوزه اطلاع رسانی دریافت و بررسی می شود و عملکرد مدیران به خصوص در حوزه روابط عمومی مورد ارزیابی و بررسی مداوم قرار دارد و در ارزیابی فرمانداران نیز چگونگی استفاده از ظرفیت روابط عمومی مورد انتظار است.
علی صالحی مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد نیز در این نشست گفت: دوره های آموزشی بسیار خوبی برای فعالیت بهتر و اصولی روابط عمومیهای استان برگزار شده و امروز نیز در ادامه این نشستهای آموزشی ، دوره مرتبط با تشریفات و اطلاع رسانی بحران و همچنین فعالیت های مرتبط با انتخابات بررسی می شود.
در این همایش آموزشی یک روزه ، دو کارگاه آموزشی نیز با حضور احمد یحیایی ایله ای مدرس علوم ارتباطات و رسانه برگزارشد .
نظر شما