۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۸:۴۸
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85320716
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۸ افسر و نظامی دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند/ کمین ویژه مقاومت در منطقه الشجاعیه

تهران- ایرنا- ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز چهارشنبه به کشته شدن ۸ افسر و نظامی دیگر این رژیم در نبردهای زمینی با رزمندگان مقاومت در نوار غزه اعتراف کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که چهار نظامی و چهار افسر شامل یک ستوان، دو سرگرد و یک سروان در نبردهای زمینی با مقاومت فلسطین در نوار غزه کشته شدند.

فرمانده گردان ۱۳ تیپ گولانی از جمله این افسران کشته شده است. "تومر گرینبرگ" فرمانده کشته شده گردان ۱۳ تیپ گولانی چند روز پیش گفته بود: بیایید و ببینید چه کسی برای این نبرد آماده تر شده است. ما تمایل زیادی به حمله و کشتن بیشترین تعداد جنگجویان (رزمندگان مقاومت) داریم.

با کشته شدن این ۸ نظامی، شمار نظامیان کشته شده در نوار غزه براثر آمارهای اعلامی ارتش رژیم صهیونیستی به ۴۴۲ کشته افزایش یافت.

شبکه تلویزیونی "کان" رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد که روز گذشته در منطقه الشجاعیه نیروهای ارتش این رژیم در کمین رزمندگان مقاومت گرفتار شدند و چند مین در مسیر آنها منفجر شد.

به گفته اینش بکه، زمانی که یک یگان دیگر ارتش رژیم اسرائیل برای تخلیه کشته‌ها و مجروحان وارد محل شد، رزمندگان مقاومت به سمت آنها آتش گشودند و شماری از آنها نیز کشته و زخمی شدند.

گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی شاخه نظامی حماس روز سه شنبه در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد که رزمندگان فلسطینی ۱۱ نظامی صهیونیست را در مناطق مختلف نوار غزه و از فاصله صفر کشته‌اند.

القسام در ادامه اضافه کرد: با انفجار دو بمب یک تیم پیاده نظام دشمن متشکل از ۱۰ نظامی را در شرق شهر خان یونس هدف قرار داده و اعضای آن کشته و یا مجروح شدند.

آمار و نام نظامیان کشته شده رژیم صهیونیستی براساس دستور العمل و پس از صدور اجازه ویژه منتشر می شود و نام های اعلامی، ملاک آمار واقعی کشته شده ها نیست.

ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز نبرد طوفان الاقصی به طور قطره چکانی هر روز اسامی شماری از کشته های نظامی خود را اعلام می کند، به نظر می رسد این کار را به علت شمار بالای تلفات نظامیان خود و ترس از واکنش ها در سطح داخلی در سرزمین های اشغالی انجام می دهد.

در همین حال، به گزارش رسانه‌های صهیونیستی، آمار زخمی‌هایی که ارتش اسراییل اعلام می کند، با آماری که در لیست بیمارستان ها است، اختلاف زیادی دارد.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی با اشاره به تداوم انتقال نظامیان زخمی ارتش اسراییل به بیمارستان‌های این رژیم اعلام کرد که اختلاف فاحشی میان تعداد زخمی‌هایی که ارتش اسراییل اعلام می کند با آماری که در لیست بیمارستان ها است، وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha