۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۰
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85321316
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روسای ادارات با قدرت در مقابل فساد بایستند

سنندج- ایرنا- فرماندار سنندج گفت: روسای ادارات باید با عوامل فساد اداری با قوت برخورد کنند خط قرمز ما منافع مردم است و همه در بحث فساد باید با قدرت برخورد کنند؛ چراکه باعث بی اعتمادی در جامعه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن عسگری روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سنندج با بیان اینکه نباید مردم از ادارات ناراضی باشند، افزود: روسای ادارات با عواملی که باعث ایجاد نارضایتی مردم می شوند، با قدرت برخورد کنند و پاسخگو باشند.

فرماندار سنندج به برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند اشاره کرد و گفت: انتخابات نماد مردم سالاری دینی و اقتدار نظام است و برای شرکت گسترده مردم در این رویداد مهم برنامه ریزی کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه فصل سرد سال شروع شده، به همه ادارات ابلاغ شده است که در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنند تا شاهد مشکل در این حوزه نباشیم، ضمن اینکه ستاد بحران هم آمادگی لازم را داشته باشد.

فرماندار سنندج به بحث اشتغال هم پرداخت و اظهار کرد: حدود ۲۷۱ میلیارد ریال در بخش اشتغال خانگی به بانک‌ها ابلاغ شده است که باید به موقع جذب و پرداخت شود.

وی همچنین با اشاره به استقبال از چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس در سنندج در روز پنجشنبه، افزود: مدیون رشادت شهیدان و جانبازان هستیم و باید در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان هم بر لزوم حفظ سلامت اداری تاکید کرد و گفت: مردم زمانیکه در ادارات برای انجام کار مراجعه می‌کنند، نباید احساس تبعیض یا بی حرمتی کنند.

علی اصغر حسینی خواستار استفاده مدیران از روش مدیریتی درست شد و افزود: در صورت نظارت ضعیف مسئولان و عملکرد نامناسب کارکنان، ذهنیت مردم نسبت به نظام تغییر می‌کند که ظلم در حق مدیران دلسوز است.

وی تاکید کرد: مردم از خیلی از خدمات و پیشرفت‌های موجود، اطلاع ندارند و این وظیفه ادارات و رسانه‌هاست که این مهم را اطلاع رسانی کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha