افزایش ۱۶۰ درصدی کشفیات کالای قاچاق در خرم آباد و اخبار انتظامی لرستان

خرم آباد _ ایرنا _ افزایش ۱۶۰ درصدی کشفیات کالای قاچاق در خرم آباد، توقیف محموله ۱۰ تنی روغن خوراکی قاچاق در "خمه" و توقیف محموله تریاک سر خط اخبار انتظامی لرستان در روز چهارشنبه ۲۲ آذرماه است.

افزایش ۱۶۰ درصدی کشفیات کالای قاچاق در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد از افزایش ۱۶۰ درصدی کشفیات کالای قاچاق در ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سرهنگ نبی اله قاسمی اظهار داشت: با تلاش و زحمات شبانه روزی ماموران انتظامی در این حوزه در بازه زمانی ۹ ماهه گذشته نسبت به مدت مشابه در سال قبل شاهد افزایش چشمگیر کشفیات درحوزه قاچاق کالا بوده ایم و کوشش ها برای تنگ تر شدن عرصه بر قاچاقچیان کالا تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه دارد.

وی افزود: پلیس خرم آباد با تلاش های شبانه روزی در مبارزه با پدیده بدیمن قاچاق کالا و ارز در سایر حوزه ها طی این مدت با کشف ۸۳۳ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال کالای قاچاق موفق به رشد ۱۶۰ درصدی کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل شدند که نشان از عزم جدی و راسخ این مجموعه در برخورد با این پدیده شوم دارد.

سرهنگ قاسمی تصریح کرد: با عنایت به اینکه یکی از اولویت های ماموریتی فراجا در سال جاری همچون سنوات گذشته مبارزه با قاچاق کالا و ارز می باشد از این رو موضوع با جدیت در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفته و با عزمی جدی با این موضوع برخورد می کنند.

فرمانده انتظامی خرم آباد در ادامه با تاکید بر ضرورت بسیج همگانی در حوزه مقابله با قاچاق کالا خاطر نشان کرد: تمرکز پلیس در سال جاری مقابله با باند های عمده تهیه و توزیع قاچاق کالا می باشد.

توقیف محموله ۱۰ تنی روغن خوراکی قاچاق در"خمه"

فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۱۰ تن روغن خوراکی قاچاق به ارزش بیش از هفت میلیارد ریال در ایست و بازرسی "خمه" شهرستان الیگودرز خبر داد.

سردار یحیی الهی اظهار داشت: ماموران انتظامی الیگودرز مستقر در ایست و بازرسی "خمه" حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۰ تن روغن خوارکی قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش محموله مکشوفه بیش از هفت میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

سردار الهی با بیان اینکه پلیس در برخورد با قاچاقچیان کالا از هیچگونه تلاشی دریغ نخواهد کرد از شهروندان خواست، در صورت مشاهده موارد مشکوک در خصوص قاچاق کالا مراتب را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

توقیف کامیون حامل تریاک در لرستان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدراستان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل هشت کیلو و ۸۲۰ گرم تریاک و دستگیری چهار سوداگر مرگ در محورهای مواصلاتی لرستان خبر داد.

سرهنگ ایوب علیپور اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان و همدان با اشراف اطلاعاتی از انتقال محوله مواد مخدر با یک دستگاه کامیون توسط ۴ سوداگر مرگ از استان های جنوبی به استان های غربی کشور مطلع شدند.

وی افزود: با هماهنگی قضائی اکیپ های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر در محور پل زال - خرم آباد مستقر و پس از روئیت خودروی مربوطه آن را طی اقدامی ضربتی متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدراستان با اشاره به اینکه در بازرسی از این کامیون مقدار هشت کیلو و ۸۲۰ گرم تریاک جاسازی شده کشف شد،خاطرنشان کرد: در این رابطه چهار نفر دستگیر شدند.

سرهنگ علیپور با هشدار به سوداگران مرگ تصریح کرد: مبارزه پلیس با سوداگران مرگ بصورت بی امان ادامه دار خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha