۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۵۲
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85321429
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل ورزش و جوانان: گلف خوزستان سرشار از استعدادهای درخشان است

اهواز - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: گلف خوزستان سرشار از استعدادهای درخشان و غنی بوده و از گذشته تا به امروز حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته است.

به گزارش ایرنا حمید بنی تمیم روز چهارشنبه در مجمع انتخاب رییس هیات گلف خوزستان اظهارکرد: اداره کل ورزش و جوانان خوزستان همواره در کنار هیات های ورزشی بوده و هیات گلف نیز از این موضوع مستثنی نیست.

وی با اشاره به راه اندازی پایگاه گلف در مسجدسلیمان بیان کرد: خوزستان خاستگاه گلف کشور بوده لذا ظرفیت موجود در گلف مسجدسلیمان باید حفظ شود و به گسترش این رشته در استان کمک کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه بانوان بیشترین فعالیت را در این رشته دارند گفت: طی تفاهم نامه با باشگاه ملی حفاری به دنبال ایجاد شرایطی هستیم تا بانوان علاقمند بتوانند در زمین های گلف این مجموعه ورزشی به فعالیت خود ادامه دهند.

وی افزود: استفاده از تمام ظرفیت‌ها و فعال کردن کمیته‌های هیات در دستور کار هیات جدید قرار گیرد همچنین تکلیف روسای هیات های شهرستانی هر چه سریعتر مشخص شود.

بنی تمیم بیان کرد: توجه به بخش بانوان از دیگر مواردی است که رییس جدید هیات باید به آن توجه کند همچنین حمایت لازم برای اعزام تیم بانوان به مسابقات کشوری گلف را انجام می دهیم.

وی افزود: ورزش خوزستان در بخش بانوان دچار یک عقب ماندگی شده که به دنبال جبران آن هستیم.

بر اساس این گزارش بیش از ۲۳۰ هزار خوزستانی در رشته های مختلف ورزشی فعالیت می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha