۲۶ مرکز درمانی کشور از محیط بیمارستان جداسازی می‌شود

خرم‌آباد - ایرنا - مشاور درمان سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: ۲۶ مرکز درمانی کشور در قالب طرح استخراج از محیط بیمارستان جداسازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید صادقی روز چهارشنبه در جلسه بررسی بسته‌های پیشنهادی لرستان به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: لرستان از لحاظ ضریب دسترسی مردم به خدمات درمانی اکنون در رتبه یک کشور قرار دارد، به غیر از خرم‌آباد که دارای سه مرکز است، تمامی شهرستان‌ها دارای ۲ مرکز درمانی می‌باشند.

وی افزود: در برنامه‌های سازمان تامین اجتماعی پروژه استخراج درمانگاه و جداسازی از بیمارستان در دستور کار قرار دارد که اکنون ۲۶ بیمارستان در حال انجام بوده که یکی از آنها بیمارستان خرم آباد است.

مشاور سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: جداسازی مرکز درمانی از محیط بیمارستان نیازمند زمین مناسب است که امیدواریم در استان‌ها تسهیل شود.

صادقی افزود: چهار هزار متر درمانگاه در فضای بیمارستانی استان لرستان وجود دارد که اکنون دارای ۷۵ پیشرفت فیزیکی می‌باشد، همچنین در قالب اصلاح ساختار در بیمارستان‌های کوچک مقیاس ۲ بیمارستان در لرستان افزایش تخت خواهیم داشت.

وی بیان کرد: سال گذشته در استان لرستان ۷۵۰ میلیارد تومان در بحث درمان و ۶۵۰ میلیارد تومان در بحث خرید خدمت داشتیم که هر ساله این رقم افزایش می‌یابد، همچنین پارسال ۱۶۰ نفر به مجموعه خدمات درمانی اضافه شدند و امسال تاکنون ۳۵ نفر و تا پایان سال این عدد به ۱۷۰ نفر خواهد رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha