۱۶۹ معتاد متجاهر در شهر مشهد جمع آوری شدند

۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۶
کد خبر: 85321475
۱۶۹ معتاد متجاهر در شهر مشهد جمع آوری شدند

مشهد- ایرنا- فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۱۶۹ معتاد متجاهر و ۱۳ خرده فروش مواد مخدر در طرح یک روزه ارتقای امنیت اجتماعی، از سطح این کلانشهر جمع آوری و به مراکز بازپروری معرفی شدند.

سرهنگ احمد نگهبان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مشهد افزود: در جریان رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردمی و ارتقای احساس امنیت و ایجاد فضای ناامن برای مجرمان و هنجارشکنان، پلیس مبارزه با موادمخدر مشهد با همکاری کلانتری و پاسگاه های تابعه بیش از ۳۰ پاتوق معتادان متجاهر را در سطح شهر پاکسازی کردند.

وی اضافه کرد: این طرح با هماهنگی مقام قضایی در محدوده مناطق "گلشهر، اسماعیل آباد، بزرگراه شهید بابانظر، شهید چراغچی، پلیس راه امام هادی(ع)، نوده، کال زرکش و مصلی" اجرا شد.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: در این عملیات یک کیلو و ۸۰ گرم انواع موادمخدر صنعتی و سنتی و تعداد زیادی آلات و ادوات استعمال و توزین موادافیونی کشف و ۲ دستگاه خودرو سواری و هشت دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

نگهبان افزود: طرح های جمع آوری معتادان متجاهر و مبارزه با توزیع کنندگان و خرده فروشان موادمخدر ادامه دارد و از شهروندان تقاضا می شود پلیس را در اجرای هرچه مطلوبتر این طرح ها با معرفی توزیع کنندگان موادمخدر و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی یاری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha