۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۷
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85321504
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۸ نیروگاه خورشیدی در خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید

بیرجند- ایرنا-۶۸ نیروگاه خورشیدی در خراسان جنوبی با ۸۱ میلیارد ریال اعتبار با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور به بهره‌برداری رسید .

به گزارش ایرنا، مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح نیروگاه خورشیدی روستای دوحصاران سرایان اظهار داشت: ۸۱ نیروگاه خورشیدی دیگر هم در حال نصب است که در این زمینه ۱۴۹ نفر به مرحله دریافت وام رسیدند که ۱۰۴ نفر از بسیجیان و مابقی مددجویان تحت حمایت بهزیستی هستند.

مهدی هنری با اشاره به اینکه شرکت صاایران وابسته به وزارت دفاع برای نصب این نیروگاه های خورشیدی همکاری داشته است عنوان کرد:علاوه بر این، ۳۰ درصد در هزینه‌ها نسبت به بازار تخفیف در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر ۸۰۰ نیروگاه خورشیدی در سطح خراسان جنوبی فعال است و ۷۰۰ تقاضای دیگر هم ثبت شده که اگر بانک ها در پرداخت تسهیلات همراهی کنند مشکلی برای راه‌اندازی نیست.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: همچنین امروز به طور همزمان در استان شاهد افتتاح ۳۱۵ کارگاه اشتغال با اعتبار بیش از ۳۵۳ میلیارد ریال بودیم که برای ۴۳۷ نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است.

همچنین امروز با حضور رئیس بسیج سازندگی کشور آسفالت جاده‌های بین مزارع به مساحت ۲۱ هزار متر مربع و با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال در شهر اسلامیه به بهره‌برداری رسید.

افتتاح قرارگاه عملیات جهادی در شهرستان‌های فردوس و سرایان، نیروگاه خورشیدی در روستای دوحصاران و آغاز عملیات اجرایی طرح آبخیز تا جالیز در روستای شوشود شهرستان بیرجند از دیگر برنامه‌های سفر مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور به خراسان جنوبی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha