۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۵۷
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85321741
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شمس آذر قزوین تنها به پیروزی مقابل نساجی فکر می کند

قزوین - ایرنا - مربی تیم شمس آذر قزوین گفت: تیم ما با تمریناتی که پشت سر گذاشته تنها به فکر پیروزی و کسب هر سه امتیاز مقابل نساجی مازندران است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهرداد کریمیان عصر چهارشنبه در نشست خبری قبل از دیدار با تیم نساجی مازندران در جمع خبرنگاران تصریح کرد: بدون تردید فردا بازی سختی مقابل تیم پرمهره نساجی که از وجود یک سرمربی جوان و خوبی نیز بهره مند است، خواهیم داشت.

وی ادامه داد: بدون تردید اگر تیم نساجی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشت به طور قطع شرایط مطلوب تری را در جدول مسابقات لیگ برتر داشت.

کریمیان با اشاره به تمرینات خوب شمس آذر طی روزهای گذشته، خاطرنشان کرد: اگر بازیکنان ما در بازی فردا بتوانند از موقعیت های خود به خوبی استفاده کنند، می توانیم با یک بازی هجومی و تماشاگر پسند هر سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

وی به بازیکنان باکیفیت و پرتلاش و باانگیزه تیم شمس آذر قزوین اشاره کرد و گفت: امیدواریم فردا بتوانیم با یک بازی هجومی موفق به کسب نخستین سه امتیاز دیدارهای خانگی خود شویم.

به گفته مربی تیم شمس آذر قزوین، عرفان قهرمانی و محسن طرحانی بازیکنان مصدوم این تیم هستند که در بازی فردا مقابل نساجی مازندران غایب خواهند بود.

کریمیان به دیدار دربی فردا پایتخت هم اشاره کرد و افزود: هر چند این دیدار با بازی ما تداخل پیدا کرده اما به طور حتم تماشاگران قزوینی تیم خود را تنها نمی گذارند و با حضور در ورزشگاه به تشویق بازیکنان تیم خود می پردازند چرا که ما به شدت نیازمند امتیاز این دیدار هستیم.

مربی تیم شمس آذر قزوین در پایان، کاربرد کمک داور ویدئویی (VAR) را در لیگ برتر برای همه تیم ها مفید دانست و گفت: امیدواریم با فراهم شدن زیرساخت های لازم در ورزشگاه های کشور بتوانیم هر چه زودتر از این سیستم در همه بازی ها استفاده کنیم.

در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال و از دیدارهای عقب افتاده هفته پنجم، تیم شمس آذر قزوین از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه سردار آزادگان میزبان تیم نساجی مازندران خواهد بود.

تیم شمس آذر قزوین در حال حاضر با ۱۱ بازی و ۱۳ امتیاز در رده دهم جدول و تیم نساجی مازندران نیز با ۱۰ بازی و ۹ امتیاز در رده پانزدهم جدول رقابت های لیگ برتر قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha