۲۳ آذر ۱۴۰۲، ۰:۳۶
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85321877
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد در غزه هزینه دارد

تهران- ایرنا- یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب درباره تلفات نظامیان این رژیم در غزه گفت که نبرد در این باریکه هزینه بردار است.

به گزارش ایرنا از الجزیره، یوآو گالانت گفت: این جنگ هزینه‌هایی دارد اما ما پیروز خواهیم شد.

وی مدعی شد: وظیفه ما تکمیل ماموریت بزرگ یعنی از بین بردن حماس و بازگرداندن افراد ربوده شده است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه با بیان اینکه سربازان ما به جنگ در محله شجاعیه ادامه می‌دهند، ادعا کرد: ما دستاوردهای بزرگی به دست می‌آوریم

گالانت درباره خسارت نظامیان صهیونیست در عملیات طوفان الاقصی نیز گفت: گردان ۱۳ تیپ گولانی بسیاری از نیروهای خود را در ۷ اکتبر از دست داد.

از سوی دیگر دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز، افزود: تیپ گولانی اکنون در شجاعیه واقع در شرق غزه در حال نبرد است و تحقیقاتی درباره تلفاتی که اتفاق افتاده در حال انجام است.

هاگاری همچنین مدعی شد: برای مقابله با تونل‌های غزه چندین روش داریم که در حال آزمایش آنها هستیم و جزئیات آن را فاش نمی‌کنیم.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بست و منطقه را بمباران کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha