۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۸:۲۹
کد خبر: 85321921
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

۸۰۰ میلیارد ریال در روستاهای اکرمیه یزد هزینه شد

یزد-ایرنا بخشدار مرکزی یزد گفت: طی ۲.۵ سال گذشته و در مجموع بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال هزینه کرد مستقیم دهیاری در طرح های روستاهای اکرمیه شامل خویدک، فهرج، دهنو، سید میرزا و شحنه در بخش مرکزی یزد بوده است .

"محمد صادق ابوالقاسمی خرانقی" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: با توجه به رویکرد دولت عدالت محور سیزدهم و در راستای مهاجرت معکوس به روستاها ، توجه بیشتری به مناطق روستایی بخش مرکزی یزد صورت گرفت و فعالیت های عمرانی در این بخش همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: علاوه بر هزینه کرد دهیاری در این منطقه ،معادل اعتباری هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال نیز در آزادسازی های شهرداری ، راه و شهرسازی و اقدامات دستگاههای خدمات رسان برق و آب و گاز در این منطقه بوده است.

بخشدار مرکزی یزد گفت: دریافت هزار و ۶۰۰ مدرک اراضی مردم، پیگیری و همکاری در خصوص تسهیل صدور اسناد مالکیت روستای اکرمیه، اخذ زمین ساخت مدرسه در روستا، نخاله برداری، آماده سازی و مرمت سالن چند منظوره مجموعه پارک بانوان، زیرسازی آسفالت و احداث بلوار شهید محمدخانی و آزادسازی اراضی و تکمیل روشنایی این بخشی از اقدامات انجام شده است.

۸۰۰ میلیارد ریال در روستاهای اکرمیه یزد هزینه شد

ابوالقاسمی ادامه داد: احداث سالن ورزشی، زیرسازی کوچه‌های سطح روستا با مساحت بیش از ۴۰ هزار متر مربع ، جدول گذاری به متراژ بیش از ۳۰ کیلومتر، احداث و زیرسازی چهار بلوار دانه‌سا، امیرکبیر، کشاورز و الله‌دادی ، نخاله برداری بیش از ۶ هزار مترمکعب در سطح روستا ، احداث و همچنین تکمیل روشنایی بلوار حضرت ابوالفضل (ع ) بخشی دیگر از اقدامات انجام شده در این روستا است.

وی افزود: آزادسازی نزدیک به ۲۰ هزار مترمربع جهت احداث بلوار امیرکبیر، احداث شبکه آبیاری قطره ای در سطح روستا با بیش از ۵۰ کیلومتر لوله گذاری ، رنگ آمیزی سنگ جداول سطح روستا بیش از ۲۰ کیلومتر، کاشت درختان مثمر نخل، نارنج، توت، زیتون و گسترش فضای سبز روستا نیز در این مدت انجام شده است.

بخشدار مرکزی یزد گفت: کف سازی بیش از ۴۰ هزار متر مربع از معابر سطح روستا، نوسازی و ساخت ۱۰ عدد ایستگاه اتوبوس،تجهیز پارک و بوستان‌ها به وسایل بازی و ورزشی و همچنین بیش از ۲ هزار بازدید حضوری از درخواست های مردمی و پیگیری و رفع مشکلات آنها نیز از دیگر اقدامات انجام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha