شهروندان بدون آب در بندرعباس با شماره ۱۲۲ تماس بگیرند

بندرعباس - ایرنا - شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با اشاره به رفع شکستگی خط انتقال آب از آب‌شیرین‌کن، اعلام کرد: چنانچه مجتمع مسکونی یا محله‌ای با مشکل تامین آب مواجه شده، می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۲۲، کارشناسان آبفا را در جریان مشکل قرار داده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع آن اقدام لازم انجام شود.

در این اطلاعیه که روز پنجشنبه نسخه‌ای از آن به ایرنا رسید آمده است: در حال حاضر سامانه تامین آب بندرعباس از منابع آبی زیر زمینی و سطحی سد شمیل، نیان، میناب و همچنین آب شیرین کن یکصد هزار متر مکعبی بندرعباس با تمامی ظرفیت، آب تامین و وارد مخازن شهر بندرعباس (داماهی) شده و از این طریق آب مورد نیاز، به صورت ثقلی و پمپاژ به همه مناطق و محلات بندرعباس توزیع می شود.

ارتفاع آبگیری مخازن ذخیره حدود ۲ متر است که این میزان ذخیره در ایده آل ترین حالت ممکن است.

بنابراین هیچ گونه مشکلی در تامین و توزیع آب وجود ندارد؛ ولی ممکن است نقاط حاشیه ای و مرتفع شهر به دلیل مصرف همزمان شهروندان و بخشی به علت هوا گرفتگی در انشعاب خانگی و مشکل فنی پمپ مشترک باشد.

شرکت آب و فاضلاب هرمزگان نیز ضمن عذرخواهی و قدردانی از صبوری و همراهی همه شهروندان عزیز، از مشترکان محترم تقاضا می کند با مدیریت مصرف بهینه، آبفا را در کاهش پیک مصرف همراهی کنند.

لازم به توضیح است که در پی شکستگی خط انتقال آب شیرین کن ۱۰۰ هزار متر مکعبی بندرعباس با دستور استاندار هرمزگان امکانات لازم از سوی دستگاه های اجرایی برای تسریع در تعمیر خط انتقال صادر و همکاری های لازم انجام شد.

همچنین پس از اتمام تعمیرات و با هدف دستیابی تمامی مشترکین به آب آشامیدنی، پیگیری های لازم از سوی استاندار هرمزگان انجام شد.

بنابراین اگر منطقه ای همچنان با مشکل تامین آب لوله کشی مواجه است لطفا اهالی با کارشناسان شرکت آبفا تماس بگیرند تا مشکل برطرف شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha