۲۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۰۳
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85322575
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان: مطالبه مردم مدیریت صحیح بازار و کاهش تورم است

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: مطالبه به حق مردم مدیریت صحیح بازار و کاهش تورم است که با تعامل دستگاه های مسئول محقق می شود.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا شامگاه پنجشنبه در دیدار با مدیرکل، معاونین، مستشاران و روسای شعب بدوی و تجدید نظر تعزیرات حکومتی استان با بیان اینکه نرخ تورم در کردستان به دلایل مختلف طی سالیان متمادی بالاست، اظهار کرد: کنترل بازار و نظارت موثر همراه با اقدامات بازدارنده می تواند در کاهش نرخ تورم موثر باشد.

وی تشخیص و توجه به اولویت‌های استان را ضروری برشمرد و افزود: تلاش در راستای مدیریت بازار توسط دستگاه‌های ذیربط برای رضایت‌مندی مردم ضروری است.

استاندار کردستان ضمن تاکید بر اینکه باید چگونگی مدیریت بازار به خوبی مشخص شود، اضافه کرد: پیگیری مطالبات مردم همواره باید در اولویت‌ دستگاه‌های دولتی قرار گیرد.

زارعی‌کوشا ضمن قدردانی از اقدامات و خدمات اداره کل تعزیرات حکومتی استان در زمینه‌های مختلف، گفت: نبض بازار را به دست گیرید چراکه حضور تعزیرات حکومتی در بازار باعث آرامش و امنیت بیشتر مردم شده و اثرات مثبتی در مقابله با گران‌فروشی دارد و لازم است گشت‌های مشترک و فعالیت‌های حوزه بازرسی و نظارت با همراهی دستگاه‌های مسئول با جدیت دنبال شود.

وی با اشاره به ایجاد فضای نشاط و آرامش در استان به ویژه بعد از سفر دوم هیات دولت، تاکید کرد: به برکت سفر رئیس جمهور و عنایت ویژه دولت به کردستان، بسیاری از آمارها و شاخص‌ها در حوزه‌های مختلف تغییر محسوسی داشته است و این فضای به وجود آمده نیازمند خدمت بیشتر و بهتر مسئولان به مردم است.

استاندار با بیان اینکه بازخورد خدمت در کردستان علی رغم مشکلات متعدد، بیشتر از میانگین کشوری است، افزود: امروز از آنجا که بیشترین مطالبه مردم مدیریت بازار است لذا این امر نیازمند تعامل حداکثری دستگاه‌های متولی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha