۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۶
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85323044
T T
۴ نفر
منبع: کانون مدیریت فرایند ایران | ایرنا مسئولیتی در خصوص محتوای این خبر یا آگهی تبلیغاتی ندارد source

برچسب‌ها

اردوی تیم ملی جوجیتسو در گیلان پایان یافت

۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۶
کد خبر: 85323044
اردوی تیم ملی جوجیتسو در گیلان پایان یافت

رشت - ایرنا - اردوی آمادگی تیم ملی جوجیتسو مردان کشور روز جمعه در شهرستان بندرانزلی پایان یافت.

به گزارش ایرنا، در ارودی آمادگی تیم ملی جوجیتسو مردان کشور، ۱۹ ورزشکار برتر این رشته رزمی از استان های مختلف کشور حضور داشتند که تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر کادرفنی این تیم دنبال کردند.

اشکان مرادی، محمدمهدی رستمیان، حمید عمرایی و محمد سعیدی از تهران، هاتف اقدامی، سینا فیاض، ابوالفضل نوروزی، رسام احمدی، بهراد رادخواه، ایلیا محسن پور، امیر نجیبی، کامیار قاسمی و کوروش نیازمند از گیلان ورزشکاران حاضر در این اردو بودند.

مهران ستار از فارس، سامان احمدی از مازندران، امیرمحمد عابدینی از قم، علی ناظمی از البرز، رضا شفیعی از مرکزی و فرهان موسوی از کهگیلویه و بویراحمد دیگر ورزشکاران حاضر در اردوی تیم ملی جوجیتسو بودند.

همچنین سیدامیر خوشبین به عنوان سرمربی، محمدرسول یکتاپرست، یوسف جولانی و علیرضا داودی به عنوان مربی و بابک رادخواه به عنوان سرپرست در اردوی تیم ملی جوجیتسو مردان کشور در بندرانزلی حضور داشتند.

این اردو از شنبه هفته جاری و به مدت یک هفته در بخشهای نوازا(جوجیتسو برزیلی)، فایت، کنتاکت جوجیتسو و کاتا، در مجموعه ورزشی زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی گیلان برگزار شد.

تیم ملی جوجیتسو ایران خود را برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا و همچنین مسابقات جهانی ۲۰۲۴ که سال آینده برگزار می شود، آماده می کند.

جوجیتسو یک ورزش رزمی است که بر فنون گلاویزی و مبارزه در وضعیت خاک تأکید دارد. در مبارزات این رشته هدف نهایی به‌دست آوردن وضعیت برتر نسبت به حریف و بی‌دفاع ساختن او با استفاده از تکنیک‌های قفل‌کننده‌ است.

منبع: کانون مدیریت فرایند ایران | ایرنا مسئولیتی در خصوص محتوای این خبر یا آگهی تبلیغاتی ندارد source

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha