مقصر خون‌های ریخته شده مردم غزه برخی دولت‌های منطقه هستند

گرگان- ایرنا- نماینده جبهه مقاومت یمن در ایران گفت: مقصر ریخته شدن هر قطره خون مردم مظلوم و بی‌گناه غزه، برخی کشورهای خبیث منطقه هستند که از رژیم صهیونسیتی حمایت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا سلیم المنتصر عصر جمعه در نشست صمیمی با جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های گرگان اظهار کرد: رهبر جمهوری اسلامی ایران در واقع رهبر جبهه همه مستضعفان عالم است و برای ما ولی‌فقیه بودن ایشان یک اصل پذیرفته شده است.

وی با بیان اینکه آیت‌الله خامنه‌ای قابل مقایسه با هیچ کس نیست، خاطرنشان کرد: ۷۰ روز جنایت رژیم صهیونسیتی علیه مردم غزه نشان داد که آنها جز کشتن زنان و کودکان کار دیگری بلد نیستند.

نماینده جبهه مقاومت یمن در ایران گفت: وجود ولی‌فقیه شجاع جهان اسلام و تشکیل محورهای مختلف مقاومت با الگوگیری از مقاومت ملت ایران در جنگ هشت ساله، باعث شده تا ارتش رژیم کودک‌کش صهیونیستی جرات درگیری مستقیم نداشته باشد.

سلیم المنتصر افزود: آنان که با اسراییل هستند، بدون شک از حیوان پست‌ترند و دشمنان جمهوری اسلامی در واقع دشمن بشریت هستند.

مقصر خون‌های ریخته شده مردم غزه برخی دولت‌های منطقه هستند

نماینده جبهه مقاومت یمن در ایران ادامه داد:بسیاری از یهودیان که از کشورهای مختلف به فلسطین آمدند و با حمایت انگلیس و آمریکا رژیم صهیونسیتی را شکل دادند، امروز از این کشتار و جنایات وحشیانه ناراضی هستند.

وی اضافه کرد: بدون شک پس از جنگ کنونی که نابودی اسراییل همزمان با آن رقم خواهد خورد، صدها هزار یهودی از فلسطین خارج خواهند شد.

نماینده جبهه مقاومت یمن گفت: امام راحل (ره) با درایت و هوشمندی به درستی واژه «غده سرطانی» بودن رژیم صهیونسیتی را انتخاب کردند و امروز همگان در عالم اثرات این غده را می‌بینند، اما به زودی شاهد از بین رفتن آن خواهیم بود.

سلیم المنتصر با بیان اینکه جهانیان نگاه مثبتی به مقاومت و ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در مقابل استکبار دارند، گفت: جمهوری اسلامی ایران افتخار همه جهان است و در حالی که خود دارای مشکلات و دشمنان زیادی است، دست‌ از حمایت از مظلوم برنداشته است این در حالی است که کشورهای همسایه غزه و فلسطین مانند مصر و اردن، حتی اجازه کمک به مردم مظلوم و بی‌دفاع این کشورها را به اندازه یک بطری آب را هم ندارند.

وی در خصوص حمایت یمن از غزه خاطرنشان کرد: ما چون در کشورمان، شرایط بدتر از این روزهای غزه را کشیدیم و هشت سال درگیر جنگ با متجاوزان بودیم، مظلومیت و بی‌گناه بودن را درک می‌کنیم و برای همین حمایت از مظلومان را وظیفه خود می‌دانیم.

نماینده جبهه مقاومت یمن گفت: ما دانش و تسلیحات نظامی قوی داریم و نابودی رژیم صهیونسیتی برای ما کاری نشدنی و ناممکن نیست، اما نگران کشته‌ شدن افراد بی‌گناه در بمباران‌ها و موشک‌ باران‌ها هستیم.

سلیم المنتصر افزود: البته اگر انگلیس، آمریکا و متحدانشان بخواهند به حمایت از رژیم صهیونسیتی ادامه دهند، ما تنگه باب‌المندب را به عنوان یک شاهراه حیاتی می‌بندیم و با بستن این تنگه و همچنین تنگه هرمز، تریلیون‌ها دلار خسارت به جهان وارد خواهد شد.

وی تصریح کرد: مقصر ریخته شدن هر قطره خون مردم مظلوم و بی‌گناه غزه، برخی کشورهای عربی خبیث منطقه هستند که هر یک به نوعی با پشتیبانی آمریکا و انگلیس از رژیم صهیونسیتی حمایت می‌کنند.

نماینده جبهه مقاومت یمن تاکید کرد: به منظور جلوگیری از حمایت‌هایی که از رژیم صهیونسیتی می‌شود، ما با هر کشتی را که به سمت این رژیم برود، برخورد می کنیم و هیچ ترس و واهمه‌ای از این کار نداریم.

سلیم المنتصر افزود: همه عالم بدانند رژیم صهیونسیتی هیچ آینده‌ای ندارد و فلسطین به زودی آزاد خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha