امام جمعه موقت ساری: شهادت سیدحسن نصرالله انگیزه جبهه مقاومت را دوچندان کرد

ساری- ایرنا - امام جمعه موقت ساری شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله را بالاترین انگیزه برای ایستادگی و مقاومت مسلمانان دانست و گفت: به برکت خون شهدا، امروز انگیزه جبهه مقاومت و ایستادگی دوچندان شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسین حسینی در نمازجمعه این هفته ساری افزود: همان‌طور که خون شهدا برای ملت جمهوری اسلامی ایران عامل ایستادگی و پایداری شده است، خون شهیدان مقاومت در کشورهای اسلامی به ویژه فلسطین، لبنان، سوریه و یمن پایمال نخواهد شد.

امام جمعه موقت ساری به عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و اظهار کرد: این عملیات حق مردم فلسطین بوده، چراکه رژیم اسرائیل غاصب و متجاوز به سرزمین آنان تصرف کرده است.

حسینی با بیان اینکه کسانی که سرزمین دیگران را غصب کنند، متجاوز محسوب می شوند و باید با آنان مقابله کرد، اظهار کرد: با این عملیات غافلگیرانه، امروز رژیم صهیونسیتی به شرایط هفتاد سال پیش بازگشتند.

وی به معنویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم اتحاد مسلمانان و دفاع مقابل متجاوزان تاکید کرد و ادامه داد: بنابراین همه مسلمانان جهان وظیفه شرعی و قانونی دارند تا از مظلومان فلسطین و لبنان دفاع کنند.

امام جمعه موقت ساری به عملیات موفق موشکی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونسیتی اشاره کرد، گفت: همانطوری رژیم صهیونسیتی اسرائیل فهمیدند که گنبد آهنین آنان مقابل عملیات موشکی همانند شیشه شکستنی است بدانند که وعده‌های صادق ایران قابل تکرار است.

وی شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله را بالاترین انگیزه برای ایستادگی و مقاومت مسلمانان دانست و گفت: همان‌طور که خون شهدا برای ملت جمهوری اسلامی ایران عامل ایستادگی و پایداری شده است، خون شهیدان مقاومت در کشورهای اسلامی به ویژه فلسطین، لبنان، سوریه و یمن پایمال نخواهد شد.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت که به صورت شرکتی و قراردادی فعال هستند، توضیح داد: این افراد با دریافتی های اندک در تامین مایحتاج عمومی زندگی با چالش های جدی مواجه هستند.

وی پرداختی ها به نیروهای شرکتی در دستگاه های دولتی به نسبت کارکنان رسمی را بی عدالتی توصیف کرد و خواستار تعیین تکلیف شدن این نیروها شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha