مدافعان وطن، شهادت در راه آرامش و آسایش مردم را هدیه‌ای الهی می‌دانند

زاهدان- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: مدافعان وطن، شهادت در راه آرامش و آسایش مردم را هدیه‌ای الهی می‌دانند و تا مادامی که این اندیشه با تأسی از سیره اهل بیت (س) در بین جوانان غیور این سرزمین وجود دارد، حرکات تروریستی خللی در امنیت و وحدت وارد نمی‌کند.

علی سرگزی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا ضمن تسلیت شهادت ۱۱ نفر از نیروهای فراجا، بیان کرد: امنیت یکی از مهمترین ارکان هر جامعه‌ای است که بدون آن، رویای توسعه و روایت آرامش، به تراژدی ناگواری مبدل خواهد شد.

وی افزود: بر کسی پوشیده نیست که آرامش امروز ایران اسلامی به پاس مجاهدت‌های مردان بی ادعایی است که در اقصی نقاط میهن عزیزمان، از مرزها، تمامیت کشور و انقلاب اسلامی دفاع، پاسداری و مراقبت می‌کنند و برای این آرامش مثال زدنی، بسیاری از جوانان غیور و جان بر کف میهن، از جان خویش می‌گذرند تا این امنیت برقرار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: حادثه تلخ و تأسف بار شهادت ۱۲ تن از رزمندگان جان بر کف نیروی انتظامی شهرستان راسک به دست تروریست‌های مزدور، بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان ملت ایران را آشکار ساخت.

به گفته وی؛ کشور قدرتمند ما امروز در منطقه‌ای پر از آشوب، توطئه و آتش افروزی از سوی دشمنان قرار گرفته و این ددمنشان امنیت و آرامش منطقه را نشانه رفته و اهداف شوم خویش را دنبال می‌کنند.

سرگزی اظهار کرد: مدافعان وطن، شهادت در راه آرامش و آسایش مردم را هدیه‌ای الهی می‌دانند و تا مادامی که این اندیشه با تأسی از سیره اهل بیت (س) در بین جوانان غیور این سرزمین وجود دارد، اینگونه حرکات کور و حملات بزدلانه و این شرارت‌ها ذره‌ای در عزم راسخ سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای تأمین امنیت و مبارزه با مزدوران استکبار جهانی، خدشه وارد نخواهد ساخت.

به گزارش ایرنا، نیمه شب پنجشنبه - ۲۳ آذرماه - در پی حمله گروهک تروریستی به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان، ۱۱ نفر از نیروهای فراجا به شهادت و در مقابل تعدادی از تروریست ها نیز به هلاکت رسیدند؛ یک نفر از این تروریست‌ها نیز دستگیر شده است. امروز شنبه در سیستان و بلوچستان عزای عمومی اعلام شده است.

اسامی شهدای حادثه روز گذشته که از استان‌های سیستان و بلوچستان، گیلان، قزوین، بوشهر و خراسان رضوی، مسلم شجاعیان، احسان بابایی، پویا شیخ، ابوالفضل شریاری، محمدحسن براهویی، علیرضا اکبر مزار، علی دشت‌پوری، حسن بابانیا، احمد خمری، مجید فیروزنیا، حمید رضایی امین شهدای حمله تروریستی به راسک هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha