۲۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۷
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85323806
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیشترین بارش‌های خراسان جنوبی در نهبندان به ثبت رسید

بیرجند - ایرنا - کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین بارش‌های استان با ۲۲ میلیمتر در ایستگاه قدمگاه شهرستان مرزی نهبندان به ثبت رسید.

فاطمه زارعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین در این مدت در ایستگاه حاجی‌آباد زیرکوه ۱۶ میلیمتر، در ایستگاه حسین آباد و آبیز هم ۱۵ میلیمتر و در بیرجند سه میلیمتر بارندگی به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه براساس نقشه‌های پیش‌بینی خروجی مدل‌های هواشناسی شرایط جوی امروز و فردا در استان پایدار و یکنواخت است و شاهد آسمان صاف و آفتابی خواهیم بود، بیان کرد: برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه افزایش ابر قابل پیش‌بینی است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی عنوان کرد: در ۲۴ آینده به لحاظ دمایی هم با کاهش رطوبت در منطقه ادامه روند کاهشی دما را حداقل برای شب انتظار داریم و بر شدت سرما و یخبندان شبانه اضافه خواهد شد.

زراعی با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته علی آباد زارعین با کمینه دمای منفی چهار سردترین و بندان با ۲۰ درجه گرمترین ایستگاه استان بود، بیان کرد: همچنین در این مدت تغییرات دمایی در مرکز استان بین منفی سه و هفت درجه به ثبت رسید.

وی تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته هفت ایستگاه هواشناسی استان دمای صفر و زیر صفر را ثبت کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha