۲۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۸
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85324003
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۸۳ نیروی اورژانس اسفراین خراسان‌شمالی در امداد زمستانی مشارکت دارند

بجنورد- ایرنا- سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث و فوریت های پزشکی اسفراین گفت: ۸۳ نیروی اورژانس این شهرستان در طرح امداد زمستانی که از ۲۰ آذرماه امسال آغاز شده، مشارکت دارند.

محمود مرحمتی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: نیروهای امدادی طرح امداد زمستانی در پایگاه اورژانس جاده ای "گراتی" در مسیر اسفراین به سبزوار و پایگاه جاده ای "کلات" در مسیر اسفراین به بجنورد مستقر هستند.

وی افزود: طرح امداد زمستانی تا ۲۰ اسفند ماه امسال ادامه خواهد داشت و نیروهای اورژانس اسفراین با ۱۶ دستگاه آمبولانس به مسافران، رانندگان و سایر کاربران جاده‌ای خدمات‌رسانی می‌کنند.

مرحمتی با اشاره به آمادگی نیروهای ستادی، بحران و اضطراری امدادی اسفراین، گفت: نشست های مشترک با سایر دستگاه های اجرایی فعال در این طرح برگزار و اورژانس ۱۱۵ آمادگی خود را برای همکاری با دستگاه های خدمت رسان در زمان بحران اعلام کرده است.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث و فوریت های پزشکی اسفراین یادآور شد: مسافران و رانندگان در روزهای زمستانی به ویژه در جاده های برف گیر استان کلیه نکات ایمنی را رعایت و زنجیر چرخ، پتو و لباس گرم به همراه داشته باشند.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور و در حدفاصل ۲ قطب سیاحتی و زیارتی واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند.

۴۴ درصد از جمعیت یک میلیون نفری این استان در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha