۲۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۵۸
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85324210
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شهادت یک خبرنگار فلسطینی در خان یونس بر اثر حمله هوایی رژیم صهیونیستی

تهران – ایرنا – یک خبرنگار فلسطینی به نام عاصم کمال موسی بر اثر حمله هوایی رژیم صهیونیستی به خان یونس در جنوب نوار غزه به شهادت رسید.

به گزارش ایرنا از رسانه‌های فلسطینی، شهادت این روزنامه‌نگار فلسطینی، تنها یک روز پس از آن صورت گرفت که بر اثر حمله هوایی رژیم صهیونیستی سامر ابودقه تصویربردار شبکه الجزیره در خان یونس در جنوب نوار غزه به‌شهادت رسید. نیروهای اشغالگر از انتقال پیکر زخمی وی به بیمارستان جلوگیری کردند.

سازمان خبرنگاران بدون مرز اعلام کرده است نیروهای اشغالگر صهیونیست به‌طور عمدی شمار زیادی از روزنامه نگاران و خبرنگاران را هدف قرار داده‌اند که آمار شهدای رسانه از ابتدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه) گذشته تاکنون، ۹۰ خبرنگار بوده است. این رژیم همچنین محدودیت‌های بسیار شدیدی را برای فعالیت روزنامه‌نگاران در نوار غزه وضع کرده است.

به گزارش ایرنا، جنگ علیه غزه که در ۱۵ مهرماه آغاز شده بود پس از ۴۸ روز با توقف موقت هشت روزه مواجه شد و رژیم صهیونیستی دوباره در تاریخ دهم آذر ماه حملات و جنایات ضدانسانی خود به نوار غزه و هدف قرار دادن شهروندان فلسطینی را به بهانه آزادی اسرایش آغاز کرد که در اثر این اقدام (طی ۷۱ روز) تاکنون نزدیک به ۱۹ هزار فلسطینی به شهادت رسیده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha